Grupul FlorideLux a atras în acţionariat Mediafax Group şi BAC Investment Banking

Mediafax Group, una dintre cele mai importante companii media din România şi BAC Investment Banking, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de consultanţă în fuziuni şi achiziţii, sunt, începând cu data de 20 iunie 2014, acţionari FlorideLux, potrivit unui comunicat de presă.

899 afișări
Imaginea articolului Grupul FlorideLux a atras în acţionariat Mediafax Group şi BAC Investment Banking

Grupul FlorideLux a atras în acţionariat Mediafax Group şi BAC Investment Banking

Astfel, Mediafax Group şi BAC Investment Banking controlează împreună 35% din business-ul FlorideLux, care operează magazinele online www.floridelux.ro, www.brazidecraciun.ro, www.coroane.ro, www.cosuridelux.ro, dar şi florăriile offline FlorideLux.

Potrivit reprezentanţilor FlorideLux, discuţiile cu cei doi noi investitori au durat peste un an, fiind iniţiate în cadrul ediţiei din 2013 a evenimentului VentureConnect, în urma prezentării susţinute de Marius Dosinescu, CEO şi Fondator FlorideLux. În urma negocierilor, două companii membre ale grupului BAC Investment Banking au intrat în acţionariatul FlorideLux cu o participaţie de 25%, iar Mediafax Group cu o cotă de 10%.

Obiectivul noii structuri de acţionariat este consolidarea poziţiei de lider deţinute de FlorideLux pe piaţa de floristică online din România şi intrarea pe noi pieţe, concomitent cu dezvoltarea sistemului de francize offline. În prezent, FlorideLux are florării francizate în Braşov, Cluj, Arad, Piteşti şi Iaşi.

"BAC a decis să investească în FlorideLux ţinând cont, în special, de echipa de management deosebită, condusă de Marius Dosinescu şi Ioana Buiacu, precum şi de potenţialul mare de creştere datorat modelului bine definit al afacerii FlorideLux, într-un sector de activitate încă fragmentat. De asemenea, suntem extrem de entuziasmaţi cu privire la oportunitatea de a contribui la construirea unuia dintre cele mai cunoscute branduri pe piaţa de flori şi florării din România, piaţă aflată pe un trend de creştere rapidă, şi de a susţine FlorideLux în dezvoltarea modelului de franciză la nivel naţional, precum şi în consolidarea poziţiei companiei ca cel mai mare retailer online de pe această piaţă", declară Dan Vişoiu, Partner, BAC Investment Banking.

Scopul principal al managementului şi acţionarilor FlorideLux este extinderea francizelor FlorideLux pe raza tuturor judeţelor ţării, cu livrarea produselor în aceeaţi zi, în sistem propriu.

"Achiziţia a 10% din FlorideLux e un pas natural făcut de Mediafax Group în segmentul serviciilor online. Ne uităm de câţiva ani la această piaţă şi suntem încrezători că această nouă investiţie va potenţa dezvoltarea rapidă a sistemului FlorideLux, concomitent cu accelerarea celorlalte iniţiative ale Mediafax în domeniul ecommerce-ului", afirmă şi Orlando Nicoară, director general Mediafax Group.

Potrivit fondatorului FlorideLux, Marius Dosinescu, rolul noilor investitori este de a potenţa business-ul prin implicarea în management şi strategie, fără a se angaja însă pe partea operaţională. Investiţiile FlorideLux, care vor avea loc în perioada următoare, vor fi orientate către dezvoltare, marketing şi comunicare, în paralel cu creşterea infrastructurii actuale. Extinderea francizelor FlorideLux pe raza tuturor judeţelor ţării, cu livrarea produselor în aceeaşi zi, în sistem propriu, este de asemenea unul din obiectivele grupului pe termen scurt.

"Dezvoltarea business-ului avea un curs natural, însă asocierea cu BAC Investment Banking şi Mediafax ne va permite să ardem etape şi să ne atingem obiectivele mult mai repede şi mai eficient. Suntem conştienţi că piaţa de floristică este pe cât de promiţătoare, pe atât de segmentată, aşa că o strategie foarte bine pusă la punct ne este necesară atât nouă, cât şi pieţei", declară Marius Dosinescu.

Acesta consideră extinderea business-ului din online şi în offline un pariu personal câştigat, susţinând că barierele dintre cele două medii sunt pe cale să dispară. "Am pornit FlorideLux în 2003 din pasiune pentru IT şi online, care ulterior s-a transformat în pasiune pentru business-ul cu flori. Modelul actual al FlorideLux.ro, în care online-ul şi offline-ul se completează este unul cu totul nou şi aveam nevoie de parteneri cu viziune pe termen lung, care să ne ajute în atingerea obiectivelor", adaugă Dosinescu.

Florăriile FlorideLux, cu o experienţă de peste 10 ani pe piaţa din România, oferă produse şi servicii de calitate precum buchete şi aranjamente florale, coşuri cadou, aranjamente flori funerare, cadouri business, concepte florale de anvergură, design profesional pentru Crăciun şi alte evenimente importante, cu livrare oriunde în România. Din iulie 2013, grupul FlorideLux s-a extins la nivel global, prin afilierea la 1800Flowers.com şi alăturarea la cea mai mare reţea de florării din lume, Bloomnet, lucru ce permite şi livrarea rapidă de buchete oriunde în lume. Primele francize FlorideLux au fost deschise în Braşov, Cluj, Arad, Piteşti şi Iaşi. FlorideLux deţine certificare ISO 9001, operând la înalte standarde de profesionalism şi seriozitate. Website-urile care fac parte din reţeaua florăriilor FlorideLux sunt: www.floridelux.ro, www.brazidecraciun.ro, www.coroane.ro, www.cosuridelux.ro. Mai multe detalii despre FlorideLux pot fi citite pe www.floridelux.ro/despre-noi.

BAC Investment Banking este o companie de consultanţă independentă regională, cu birouri în Bucureşti, Belgrad, Sofia, Skopje şi Minsk, care de la înfiinţare a intermediat tranzacţii de fuziuni şi achiziţii cu o valoare totală de peste 2 miliarde de Euro. În România, printre tranzacţiile importante se numară NewsOutdoor/Getica, Caroli-Campofrio, Romstal Leasing, Biofarm, Cornerstone/Atisreal BNP-Paribas, Infopress Group, Delta şi Sitel.

Având experienţa de peste 20 de ani a Agenţiei de presă Mediafax şi unele dintre cele mai puternice echipe editoriale, Mediafax Group are ca expertiza producţia de conţinut editorial valoros şi dezvoltarea de platforme optime pentru distribuţia sa. Rezultat al sinergiei operaţiunilor de print şi online, Mediafax Group produce cel mai diversificat conţinut media de pe piaţa românească, atragand o audienţă de milioane de cititori lunar. Portofoliul Mediafax Group include 26 de branduri (printre care se numără Ziarul Financiar, Mediafax, Business Magazin, Pro Sport, The One, Ce se întamplă, doctore?, Glamour, gandul.info, Pro Motor, Playboy, GQ) dintre care 9 lider de piaţă, reprezentând produse editoriale print sau online ce furnizează cel mai diversificat conţinut de pe piaţa media din România.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici