Kingfisher a anunţat oficial preţul plătit pentru reţeaua Bricostore România

Cele 15 magazine preluate de Kingfisher de la Bricostore au avut vânzări de 11 milioane lire sterline (13 milioane euro) în prima lună în care au fost incluse în rezultatele grupului, se arată într-un raport publicat miercuri de compania britanică de bricolaj.

1191 afișări
Imaginea articolului Kingfisher a anunţat oficial preţul plătit pentru reţeaua Bricostore România

Cât a plătit Kingfisher pentru reţeaua Bricostore România (Imagine: Petrică Tănase/Mediafax Foto)

Kingfisher a plătit 35 milioane lire sterline (41,5 milioane euro) cash pentru cele 15 magazine achiziţionate de la Bricostore România, la care se adaugă preluarea unor datorii de 35 milioane lire, care au fost stinse imediat, potrivit raportului.

De asemenea, Kingfisher a preluat disponibilităţi cash de 7 milioane euro în cadrul aceleiaşi tranzacţii, astfel că suma totală plătită de compania britanică pentru magazine se ridică la 63 milioane lire (75 milioane euro).

Kingfisher a anunţat în luna aprilie că a preluat de la compania franceză de retail Group Bresson cele 15 magazine Bricostore din România, cu vânzări de 131 milioane de euro anul trecut, şi ia în calcul posibilitatea creşterii afacerii pe termen lung la circa 50 de magazine.

Kingfisher caută în continuare achiziţii la nivel internaţional şi ar putea avea opţiunea de cumpăra magazine din România şi Turcia ale lanţului austriac bauMax, a declarat în luna iunie şeful companiei, Ian Cheshire.

Magazinele din Romania vor fi reconfirgurate în formatul Brico Dépôt, utilizat de grupul britanic în Franţa şi Spania.

Kingfisher are aproximativ 1.050 magazine în nouă ţări din Europa şi Asia.

Kingfisher a înregistrat vânzări de 10,57 miliarde de lire sterline (12,3 miliarde de euro) pentru anul fiscal încheiat în ianuarie, în scădere cu 2,4% faţă perioada similară a anului anterior.

Compania Bricostore face parte din grupul Bresson, cu activităţi în sectorul de retail. Bresson deţine în prezent în Franţa supermagazinele alimentare Monoprix şi spaţiile comerciale But, destinate articolelor de mobilier.

Kingfisher concurează pe piaţa românească cu retaileri precum Ambient, bauMax, Dedeman, Hornbach, Mr. Bricolage, OBI, Praktiker şi Leroy Merlin.

În primul semestru al anului fiscal 2013-2014, încheiat pe 3 august, grupul britanic a avut vânzări de 5,7 miliarde lire sterline (6,7 miliarde euro), în urcare cu 4,3% faţă de nivelul din perioada corespunzătoare a anului trecut. Profitul operaţional a scăzut uşor, la 394 milioane lire (468 milioane euro).

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici