Google introduce o modalitate simplă prin care utilizatorii pot vedea ce aplicaţii includ reclame

Aplicaţiile din magazinul virtual Google Play, care includ orice fel de reclamă, au început să fie marcate cu o etichetă, poziţionată într-un loc vizibil, chiar sub butonul de Install, informează Go4it.

1363 afișări
Imaginea articolului Google introduce o modalitate simplă prin care utilizatorii pot vedea ce aplicaţii includ reclame

Google introduce o modalitate simplă prin care utilizatorii pot vedea ce aplicaţii includ reclame

Sub butonul de „Install” va apărea, de acum încolo, mesajul „Contains ads” (trad. - „Include reclame”).

Google i-a anunţat pe dezvoltatori la sfârşitul anului trecut că, în cazul în care aplicaţiile lor includ reclame, vor trebui să se autentifice în Play Developer Console, astfel încât compania să poată marca aplicaţiile care includ publicitate.

De fiecare dată când un dezvoltator lansează o actualizare pentru o aplicaţie, trebuie să se autentifice din nou.

Schimbarea va fi vizibilă treptat pentru toţi utilizatorii de Android.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici