În primul semestru, Renault a înmatriculat în România 4.552 de vehicule

În prima jumătate a lui 2022, Renault a înmatriculat în România 4.552 de vehicule, cu o cotă de piaţă de 6,9% (-0,5 puncte vs S1 2021), anunţă compania.

107 afișări
Imaginea articolului În primul semestru, Renault a înmatriculat în România 4.552 de vehicule

În primul semestru, Renault a a înmatriculat în România 4.552 de vehicule

Cel mai vândut model al mărcii este Megane Sedan, cu un volum total de 890 de unităţi, urmat de Clio cu 794 de unităţi, ambele încadrându-se în top 15 modele, cu o cotă de piaţă cumulată de 3%.

Pe piaţa vehiculelor utilitare uşoare, Renault a obţinut o creştere de cotă de piaţă la 19,6%, reprezentând +8,1 puncte faţă de perioada similară a anului trecut. Volumul total de unităţi înmatriculate la nivel naţional este de 1.376 de vehicule, plasând Renault pe locul 2 în topul mărcilor importate.

Gama E-TECH, dedicată vehiculelor electrificate, cunoaşte un succes remarcabil şi în România, reprezentând 30% din vânzările de vehicule de persoane ale mărcii Renault. Vehiculele 100% electrice au reprezentat un volum total de 150 de unităţi (3,3% cotă de piaţă, locul 5 mărci importate). Megane E Tech electric are şi în România un debut comercial excelent, cu aproximativ 300 de comenzi preluate, în condiţiile în care vehiculul nu este încă prezent în showroom-urile din reţeaua naţională. În zona de vehicule hibride şi Plug-in hibride, Renault a avut rezultate deosebite, cu un volum total de 820 de unităţi, din care 350 Captur E-Tech Plug In Hybrid & Mild Hybrid, 407 Arkana E-Tech Hybrid & Mild Hibrid şi 63 Clio E-Tech Hybrid.

În prima jumătate a anului 2022, gama vehiculelor electrice şi hibride a reprezentat 36% din vânzările de autoturisme Renault în Europa. Megane E-Tech electric se dovedeşte a fi un real succes în rândul clienţilor, cu 20.000 de comenzi înregistrate de la momentul lansării.

Tehnologia full hybrid (HEV) a ajuns la 59.000 de unităţi, +87% faţă de S1 2021. Această tehnologie este implementată cu succes pe modelele de bază ale Renault, cu un mix de 22% pe Clio, 25% pe Captur, 59% pe vânzările Arkana şi este de aşteptat să fie versiunea de bază a Noului Austral.

Vânzările Renault la nivel global au ajuns la 716.720 de unităţi (-16,5% faţă de S1 2021) şi o cotă de piaţă de 4,0% (-0,5pt faţă de S1 2021, excluzând China, America de Nord şi Rusia). În Europa, Renault a atins o cotă de piaţă de 6,4% (-0,6 pt faţă de S1 2021), cu un volum de 414.515 unităţi.

În prima jumătate a anului 2022, vânzările din afara Europei au reprezentat 42,2% (excluzând Rusia). În Turcia, care devine a 3-a piaţă a mărcii franceze, vânzările au crescut cu +20% faţă de prima jumătate a anului 2021, iar cota de piaţă a crescut cu +3,4 puncte faţă de aceeaşi perioadă 2021, datorita succesului Clio, în special. Renault este acum marca lider pe piaţa autoturismelor.

În America Latină, marca a deschis cu succes precomenzile pentru modelul Kwid E-Tech. Livrările vor începe in prima parte a lunii septembrie.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Taguri:
renault,
rezultate,

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici