3000 de Directori de Magazin sunt în centrul noii campanii JYSK

3000 de Directori de Magazin sunt în centrul noii campanii JYSK

JYSK, retailerul scandinav de mobilier şi produse pentru casă, a atins 3000 de magazine în lume şi se îndreaptă către următorul obiectiv de 5000 de magazine. Compania va avea nevoie, astfel, să atragă un număr mare de Directori de Magazin. Pe viitorii colegi, JYSK îşi propune să îi atragă printr-o campanie de Employer Branding bazată pe ajutorul celor 3000 de Directori de Magazin actuali. În luna februarie, JYSK a ajuns la 3000 de magazine în lume. Pentru a celebra acest număr şi pentru a continua drumul către 5000 de magazine, JYSK lansează cea mai mare campanie de Employer Branding de până acum: 3000 de Directori de Magazin.

 

Comunicat de presă furnizat şi asumat de Jysk

Citeşte comunicatul în întregime la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=14996

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici