Cele mai valoroase branduri din Europa: grupul LVMH, urmat de Nokia si Vodafone

Studiul eurobrand 2010 privind valoarea brandurilor europene, prezentat de Institutul European pentru Studierea Brandurilor din Viena, analizeaza peste 3,000 de branduri in 24 de tari si 16 sectoare economice. Mai multe detalii si rapoarte pe adresa: http://www.eurobrand.cc.

Citeşte comunicatul integral la adresa: http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=1856

(Agenţia de presă MEDIAFAX vă oferă integral comunicatul transmis APA OTS. MEDIAFAX nu îşi asumă în niciun fel răspunderea pentru conţinutul comunicatelor, oferind numai suportul tehnic pentru transmisia acestora.)

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici