- Home
- Comunicate
- BUCUREŞTI, (29.09.2010, 11:25)
Cele mai valoroase branduri din Europa: grupul LVMH, urmat de Nokia si Vodafone
Studiul eurobrand 2010 privind valoarea brandurilor europene, prezentat de Institutul European pentru Studierea Brandurilor din Viena, analizeaza peste 3,000 de branduri in 24 de tari si 16 sectoare economice. Mai multe detalii si rapoarte pe adresa: http://www.eurobrand.cc.
Citeşte comunicatul integral la adresa: http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=1856
(Agenţia de presă MEDIAFAX vă oferă integral comunicatul transmis APA OTS. MEDIAFAX nu îşi asumă în niciun fel răspunderea pentru conţinutul comunicatelor, oferind numai suportul tehnic pentru transmisia acestora.)
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 13:23
-
astăzi, 13:18
Versiunea: mobil | completa