Cum se interpreteaza succesul unei campanii de reclama pe facebook?

Cum se interpreteaza succesul unei campanii de reclama pe facebook?

Reclama pe Facebook, oricare ar fi ea, nu poate fi decat una care sa iti aduca beneficii. Acest lucru a devenit in prezent o afacere in sine, iar la nivel mondial de exemplu, companiile cheltuiesc mai mult de noua miliarde de dolari pentru a se promova pe reteaua sociala. O agentie de comunicare digitala care se ocupa de reclama pe Facebook prin crearea unei strategii personalizate pentru afacerea ta, astfel incat sa ajungi la cat mai multi oameni interesati de produsele pe care tu le detii.



Citeşte comunicatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=12467

 

Versiunea: mobil  |  completa

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.