Cum se interpreteaza succesul unei campanii de reclama pe facebook?

Cum se interpreteaza succesul unei campanii de reclama pe facebook?

Reclama pe Facebook, oricare ar fi ea, nu poate fi decat una care sa iti aduca beneficii. Acest lucru a devenit in prezent o afacere in sine, iar la nivel mondial de exemplu, companiile cheltuiesc mai mult de noua miliarde de dolari pentru a se promova pe reteaua sociala. O agentie de comunicare digitala care se ocupa de reclama pe Facebook prin crearea unei strategii personalizate pentru afacerea ta, astfel incat sa ajungi la cat mai multi oameni interesati de produsele pe care tu le detii.



Citeşte comunicatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=12467

 

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici