Mulţi români nu aleg să devină antreprenori din cauza fricii de eşec

Antreprenorii români percep o îmbunătăţire vizibilă a modului în care societatea susţine iniţiativa privată şi antreprenoriatul. Astfel, percepţia negativă faţă de antreprenori a scăzut de la 59% în 2014, la 46% în 2015 şi 35% în 2016, conform Barometrului antreprenoriatului românesc 2016, realizat de EY România în parteneriat cu Raiffeisen Bank.

Citeşte comunicatul integral la adresa: http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=10658

(Agenţia de presă MEDIAFAX vă oferă integral comunicatul transmis de E&Y. MEDIAFAX nu îşi asumă în niciun fel răspunderea pentru conţinutul comunicatelor, oferind numai suportul tehnic pentru transmisia acestora.)

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici