Reputaţia digitală, căutarea de joburi şi practicile de HR în România – un studiu Adecco 2014

Adecco anunţă rezultatele unui studiu realizat la nivel global prin intermediu căruia vrea să înţeleagă modul în care funcţionează componenta de social media în procesul de recrutare, atât din perspectiva candidaţilor, cât şi a recrutorilor.

Citeşte comunicatul integral la adresa: http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=8448

(Agenţia de presă MEDIAFAX vă oferă integral comunicatul transmis de Adecco. MEDIAFAX nu îşi asumă în niciun fel răspunderea pentru conţinutul comunicatelor, oferind numai suportul tehnic pentru transmisia acestora.)

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici