Say hello – campania Julius Meinl care încurajează recuperarea momentelor pierdute

Say hello – campania Julius Meinl care încurajează recuperarea momentelor pierdute din cauza pandemiei cu o cafea gratis

Un studiu realizat de Julius Meinl în patru oraşe din Europa arată că întâlnirea la o cafea cu o persoană dragă le-a lipsit cel mai mult oamenilor în perioada carantinei. Cu ajutorul campaniei „Say hello” aceste momente pierdute pot fi recuperate, astfel că o cafea comandată aduce pe loc un voucher pentru o viitoare cafea gratis ce poate fi oferit cadou unui prieten sau chiar unui străin. Julius Meinl încurajează toţi iubitorii de cafea să se reconecteze cu oamenii dragi sau chiar să-şi facă noi cunoştinţe şi să le ofere o cafea gratuită. Mecansimul campaniei este unul simplu: cumperi o cafea Julius Meinl dintr-o locaţie parteneră şi primeşti pe loc un voucher pe care să-l oferi în dar cuiva drag. „Say hello” se desfăşoară în perioada 15 iunie – 31 iulie în toate cafenelele participante din ţară.

 

Comunicat de presă furnizat şi asumat de Heist Industries

Citeşte comunicatul în întregime la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=15101

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici