Superbrands România anunţă rezultatele finale ale cercetării derulate în ediţia 2021

Superbrands România anunţă rezultatele finale ale cercetării derulate în ediţia 2021

Superbrands, reprezentată pe piaţa locală de agenţia de comunicare strategică BDR Associates, anunţă rezultatele finale ale cercetării derulate în cadrul ediţiei 2021 a programului pentru România. Constatările cercetării reflectă tendinţele semnificativ schimbate ale pieţei locale în contextul pandemiei, comportamentul diferit al consumatorilor, noile branduri lideri de categorie şi brandurile poziţionate într-un clasament 20, în 2021. Rezultatele programului Superbrands România, ediţia 2021, vin după etapa complexă de jurizare asigurată de 30 de profesionişti din industrii reprezentative, care au decis lista scurtă a brandurilor intrate în etapa a doua de evaluare, respectiv cercetarea de piaţă în rândul consumatorilor, derulată în parteneriat cu Ipsos România.

 

Comunicat de presă furnizat şi asumat de BDR Associates

Citeşte comunicatul în întregime la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=15007

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici