Andrei Grigorescu va conduce vânzările de publicitate ale Discovery în Europa Centrală şi de Est

Discovery Networks Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa (CEEMEA), o divizie a Discovery Communications, a anunţat, luni, numirea lui Andrei Grigorescu în funcţia de Senior Ad Sales Director pentru Europa Centrală şi de Est, începând din luna februarie.

Andrei Grigorescu va conduce vânzările de publicitate ale Discovery în Europa Centrală şi de Est

Din biroul Discovery de la Bucureşti, Andrei Grigorescu îi va raporta direct Victoriei Davies, Vice President, Country Manager pentru Europa Centrală şi de Est, şi va conduce operaţiunile de vânzări de publicitate din regiune, coordonând inclusiv activitatea casei de vânzări Discovery Media din România.

Andrei Grigorescu va superviza operaţiunile Discovery de vânzări de publicitate pentru un portofoliu comercial alcătuit din şapte televiziuni premium, ce acoperă o gamă diversă de genuri: non-ficţiune, sport şi lifestyle. În România, acest portofoliu include Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Eurosport 1, precum şi National Geographic şi Nat Geo Wild.

Înainte de a fi numit Senior Ad Sales Director pentru Europa Centrală şi de Est, Andrei Grigorescu a ocupat în ultimii trei ani poziţia de Ad Sales and Commercial Director pentru Orientul Mijlociu şi Africa de Nord, având biroul în Dubai. Anterior relocării sale acolo, în 2014, acesta a coordonat operaţiunile de vânzări de publicitate ale Discovery pentru Europa de Sud-Est, gestionând un portofoliu comercial de şase televiziuni. Înainte de a se alătura echipei Discovery în 2010, Grigorescu a lucrat pentru alte companii de media, printre care şi News Outdoor, o divizie a News Corp.

"Sunt bucuroasă că îl avem pe Andrei înapoi în regiunea noastră şi sunt convinsă că experienţa sa internaţională vastă, precum şi gândirea lui strategică, ne vor ajuta să identificăm noi oportunităţi de creştere pe pieţele din regiune. În special pentru operaţiunile noastre din România, cred că Andrei va juca un rol esenţial în dezvoltarea casei de vânzări Discovery Media, recunoscută deja drept un «One Stop Shop» pentru toţi clienţii care investesc în publicitatea pe canale premium", a declarat Victoria Davies, Vice President, Country Manager pentru Discovery, Europa Centrală şi de Est.

Discovery Communications este lider mondial pe segmentul televiziunilor cu plată, care ajunge la aproape 3 miliarde de abonaţi, în peste 220 de ţări şi teritorii. De peste 30 de ani, Discovery le oferă oamenilor posibilitatea de a-şi satisface curiozitatea prin intermediul brandurilor sale globale de televiziune, în frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Investigation Discovery, Turbo/Velocity şi OWN: Oprah Winfrey Network.

Discovery controlează Eurosport, liderul pan-regional în conţinut sportiv din Europa, Asia Pacific, Orientul Mijlociu şi Africa. De asemenea, Discovery este un furnizor important de produse şi servicii educaţionale în şcoli, prin intermediul Discovery Education, şi deţine un portofoliu divers de servicii media digitale, printre care Discovery Digital Networks. În Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa, 18 branduri Discovery ajung la peste 536 de milioane de abonaţi din 109 ţări şi teritorii, fiind difuzate în 21 de limbi.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

comentează și tu Momentan sunt 0 comentarii
Taguri:
ANDREI GRIGORESCU ,
DISCOVERY ,
COMENTARII

Nu exista comentarii

COMENTEAZĂ ŞI TU
Eroare: Câmpurile marcate cu roşu nu sunt valide!
Comentariul a fost adǎ ugat!

Cod captcha invalid!

Introdu numǎrul din imagine:

* Faceţi click pe imagine pentru a genera alt numǎr
ŞTIRILE ZILEI
Versiunea: mobil  |  completa
ULTIMA ORĂ
DIVORŢEAZĂ! Anunţul făcut după 30 de ani de căsătorie: „S-a şi mutat de acasă”