- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (15.02.2016, 16:30)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Andrei Grigorescu va conduce vânzările de publicitate ale Discovery în Europa Centrală şi de Est
Discovery Networks Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa (CEEMEA), o divizie a Discovery Communications, a anunţat, luni, numirea lui Andrei Grigorescu în funcţia de Senior Ad Sales Director pentru Europa Centrală şi de Est, începând din luna februarie.
279 afișări
Andrei Grigorescu va conduce vânzările de publicitate ale Discovery în Europa Centrală şi de Est
Din biroul Discovery de la Bucureşti, Andrei Grigorescu îi va raporta direct Victoriei Davies, Vice President, Country Manager pentru Europa Centrală şi de Est, şi va conduce operaţiunile de vânzări de publicitate din regiune, coordonând inclusiv activitatea casei de vânzări Discovery Media din România.
Andrei Grigorescu va superviza operaţiunile Discovery de vânzări de publicitate pentru un portofoliu comercial alcătuit din şapte televiziuni premium, ce acoperă o gamă diversă de genuri: non-ficţiune, sport şi lifestyle. În România, acest portofoliu include Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Eurosport 1, precum şi National Geographic şi Nat Geo Wild.
TITLURILE ZILEI
-
-
astăzi, 17:31
• Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
astăzi, 17:10
• Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
astăzi, 17:05
• Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
-
astăzi, 16:30
• Polonia este pregătită să-i trimită în ţara lor pe ucrainenii apţi de luptă
-
astăzi, 15:57
-
astăzi, 15:40
-
astăzi, 15:09
• Cum se încearcă fentarea legii Simonis de către cei care au păcănele în sate şi în comune
-
astăzi, 14:58
• Toţi cei şase operatori de transport feroviar de călători, integraţi pe platforma de bilete online
-
astăzi, 14:56
-
astăzi, 13:49
-
astăzi, 13:34
-
astăzi, 12:08
-
-
astăzi, 11:46
-
astăzi, 09:40
Înainte de a fi numit Senior Ad Sales Director pentru Europa Centrală şi de Est, Andrei Grigorescu a ocupat în ultimii trei ani poziţia de Ad Sales and Commercial Director pentru Orientul Mijlociu şi Africa de Nord, având biroul în Dubai. Anterior relocării sale acolo, în 2014, acesta a coordonat operaţiunile de vânzări de publicitate ale Discovery pentru Europa de Sud-Est, gestionând un portofoliu comercial de şase televiziuni. Înainte de a se alătura echipei Discovery în 2010, Grigorescu a lucrat pentru alte companii de media, printre care şi News Outdoor, o divizie a News Corp.
"Sunt bucuroasă că îl avem pe Andrei înapoi în regiunea noastră şi sunt convinsă că experienţa sa internaţională vastă, precum şi gândirea lui strategică, ne vor ajuta să identificăm noi oportunităţi de creştere pe pieţele din regiune. În special pentru operaţiunile noastre din România, cred că Andrei va juca un rol esenţial în dezvoltarea casei de vânzări Discovery Media, recunoscută deja drept un «One Stop Shop» pentru toţi clienţii care investesc în publicitatea pe canale premium", a declarat Victoria Davies, Vice President, Country Manager pentru Discovery, Europa Centrală şi de Est.
Discovery Communications este lider mondial pe segmentul televiziunilor cu plată, care ajunge la aproape 3 miliarde de abonaţi, în peste 220 de ţări şi teritorii. De peste 30 de ani, Discovery le oferă oamenilor posibilitatea de a-şi satisface curiozitatea prin intermediul brandurilor sale globale de televiziune, în frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Investigation Discovery, Turbo/Velocity şi OWN: Oprah Winfrey Network.
Discovery controlează Eurosport, liderul pan-regional în conţinut sportiv din Europa, Asia Pacific, Orientul Mijlociu şi Africa. De asemenea, Discovery este un furnizor important de produse şi servicii educaţionale în şcoli, prin intermediul Discovery Education, şi deţine un portofoliu divers de servicii media digitale, printre care Discovery Digital Networks. În Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa, 18 branduri Discovery ajung la peste 536 de milioane de abonaţi din 109 ţări şi teritorii, fiind difuzate în 21 de limbi.
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe