Ateneul şi Podul Saligny, alături de Castelul Praga şi Poarta Brandenburg, într-o campanie a Telekom

Ateneul Român şi Podul Anghel Saligny reprezintă România într-o campanie de imagine media paneuropeană a grupului Deutsche Telekom, în care mai apar Castelul Praga, Poarta Brandenburg din Berlin, Arena Pula din Croaţia şi Podul cu Lanţuri din Ungaria.

384 afișări
Imaginea articolului Ateneul şi Podul Saligny, alături de Castelul Praga şi Poarta Brandenburg, într-o campanie a Telekom

Ateneul şi Podul Saligny, alături de Castelul Praga şi Poarta Brandenburg, într-o campanie a Telekom

România se alătură altor 11 ţări în care Deutsche Telekom derulează o campanie paneuropeană integrată, menită să comunice atât strategia grupului de a deveni liderul pieţei de telecomunicaţii în Europa, cât şi strategia locală a Telekom de a deveni principalul operator integrat din România, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Conform sursei citate, campania media a Telekom Romania se desfăşoară sub motto-ul "Conectăm oamenii oriunde în Europa!".

"Până în 2018, ne dorim să devenim furnizorul de telecomunicaţii numărul unu din Europa. Pentru asta, investim în tehnologii moderne şi o infrastructură transfrontalieră în Europa. Împreună cu alte companii naţionale, ne străduim să oferim clienţilor noştri servicii de cea mai bună calitate şi să captăm în mod eficient sinergiile de business", a spus Claudia Nemat, Board Member for Europe and Technology at Deutsche Telekom. "Grupul intenţionează să investească mai mult de 6 miliarde de euro în extinderea reţelelor europene până în 2018, finalizarea migrării către all-IP şi să ofere şi mai multe produse transfrontaliere în cloud", a adăugat Claudia Nemat.

"România, a treia piaţă pentru Deutche Telekom Europa (după Germania şi Polonia) din punct de vedere al populaţiei, este unul dintre contributorii cei mai relevanţi pentru obiectivele grupului. Strategia noastră este pe deplin aliniată cu cea a Deutsche Telekom: să fim operatorul integrat de comunicaţii preferat al românilor, furnizând servicii şi produse fiabile şi de cea mai înaltă calitate şi stimulând convergenţa fix-mobil. În 2015 vom investi peste 160 de milioane de euro pentru a avansa extinderea reţelei, pentru a asigura leadership tehnologic. Practic, anul acesta fiecare metru de tehnologie veche, precum cuprul, va fi monetizat şi transformat într-unul nou, modern, precum FTTH", a spus Nikolai Beckers, CEO al grupului de companii Telekom Romania.

Prin această campanie media internaţională, grupul Deutsche Telekom doreşte să sublinieze faptul că tehnologia este un "pod" care aduce împreună oameni, companii şi pieţe. Elementul vizual central este "T"-ul Magenta. Fiecare ţară în care Telekom este prezent este reprezentată de o clădire simbol şi de un pod important, în care un "T"-ul este încorporat grafic.

România este reprezentată de Ateneul Român şi Podul Anghel Saligny, iar celelalte simboluri arhitecturale sunt Castelul Praga (Republica Cehă), Krakow Cloth Hall (Polonia), Piaţa Eroilor din Budapesta (Ungaria), Poarta Brandenburg din Berlin (Germania), Arena Pula (Croaţia), Podul Charles din Republica Cehă (Praga), Podul Europabrücke în Austria (Brenner Pass), Podul cu Lanţuri din Ungaria (Budapesta), Blue Wonder din Germania (Dresden) şi Podul Nou din Slovacia (Bratislava).

Potrivit comunicatului, spotul TV al campaniei este aliniat cu acest concept creativ, reunind clădiri celebre şi atracţii turistice prin animaţii complexe generate de computer.

Campania a fost lansată în luna mai, în Germania, şi câteva zile mai târziu, în Macedonia şi Muntenegru. Campaniile pentru Polonia, Cehia, Ungaria, Croaţia, Olanda, Austria, Slovacia, România şi Albania sunt desfăşurate în lunile iunie şi iulie.

Campania "Conectăm oamenii oriunde în Europa!" a fost lansată în toate ţările printr-un spot de 45 de secunde pe posturile de televiziune şi prin vizualuri în print. Campania va fi derulată în paralel şi online şi pe social media, precum şi prin evenimente. Microsite-ul campaniei integrează toate creaţiile din cele 12 ţări, precum şi informaţii despre strategia Deutsche Telekom pentru Europa.

Telekom Romania este un brand care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile pentru o comunitate vastă de clienţi, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

Prin noul concept comercial MagentaONE lansat pe piaţă, Telekom Romania oferă pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, adresate atât clienţilor persoane fizice, cât şi clienţilor companii. Până la finalul lunii aprilie 2015, 100.000 de clienţi au ales pachetele integrate de la Telekom Romania şi au devenit parte din universul MagentaONE.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom şi Cosmote România.

Telekom Romania este un brand care aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienţi pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe şi peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse şi servicii fixe, comunicare mobilă, internet şi IPTV pentru consumatori şi soluţii ICT pentru clienţi din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de ţări şi are circa 228.000 angajaţi la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde de euro în anul financiar 2014 - mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici