- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (07.01.2016, 15:23)
- Iulian Comanescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Audienţe 2015. Cotele pe grupuri media: Intact/Antena e primul pe întreaga zi, CME/PRO conduce în prime-time
Televiziunile Intact au realizat în 2015 o cotă de audienţă medie cumulată mai mare decât cele ale CME, pe întreaga zi, conform cifrelor ARMA/Kantar Media.
236 afișări
Audienţe 2015. Cotele pe grupuri media: Intact/Antena e primul pe întreaga zi, CME/PRO conduce în prime-time
Share of view-ul Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Euforia şi ZU TV a fost în 2015 de 23,4% din totalul telespectatorilor din mediul urban, în timp ce PRO TV, PRO Cinema, Acasă, Acasă Gold şi MTV România au obţinut 19,4% din piaţă.
Faţă de 2014, CME/PRO îşi păstrează cota, în timp ce liderul, Intact/Antena, scade uşor, de la 24,3% la 23,4%.
În prime-time (intervalul 19.00-23.00, când televiziunile sunt cel mai urmărite), situaţia se inversează.
Cota cumulată a televiziunilor CME/PRO este de 23,6%, în timp ce Intact/Antena a realizat 21,2%, pe acelaşi target. În 2014, cotele corespunzătoare erau de 23% şi 22,4%. Intact este lider pe toate celelate tronsoane orare (dimineaţă, zi, access, late fringe).
ULTIMELE ȘTIRI
-
ONU decide, în această seară, dacă recunoaște sau nu statul palestinian. Dacă există 9 susținători, Israelul va cere un veto american
-
Washington Institute: Rusia şi Iranul transformă Ucraina şi Israelul în „laboratoare de luptă” pentru a identifica vulnerabilităţile militare occidentale
-
CE a propus stabilirea în acest an a datei de eliminare a controalelor la frontierele interne
-
Ameninţări din Iran privind unităţile nucleare din Israel: „Mâinile noastre sunt pe trăgaci”
Pe target naţional, situaţia este asemănătoare. Intact conduce pe întreaga zi cu 21,8% faţă de 19,6% CME, iar în prime-time CME realizează 23,9%, faţă de 19,5%, Intact.
Intact realizează această cotă de audienţă cu trei televiziuni de top 10 (Antena 1 – 14,7%, Antena 3 – 3,8% şi Antena Stars – 2,2%), în timp ce CME obţine majoritatea cotei de la două televiziuni (PRO TV – 18,9%, Acasă – 3,1%), conform cifrelor pe urban.
Cotele de audienţă cumulate măsoară performanţa totală a grupurilor. Dincolo de asta, ele au relevanţă pentru vânzările de publicitate, care se fac în pachete care includ mai multe televiziuni, în funcţie de obiectivele advertiserului.
Citește pe alephnews.ro: Cum faci ca gândurile să devină realitate? Yoghin: „Nu este suficient doar să credem că ne dorim ceva”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cum ar fi ca A.I. să preia munca în locul tău? Experții prevăd că Inteligența Artificială ar putea într-o zi să ne facă task-urile mai bine
Cum puteţi să luaţi 40.000 de euro direct pe Revolut să vă plătiţi instant creditele de la alte bănci. Cât veţi da înapoi pe lună. CALCUL
Cercetătorii au descoperit că secretul sănătăţii şi fericirii se leagă de o acţiune extrem de banală, pe care o poate face oricine
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea e bomba sexy pentru care a divorțat Paszkany! Imagini incendiare cu noua iubită a milionarului, care e cu 24 de ani mai tânără
PROSPORT.RO
Câți bani au primit Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu ca să revină la MasterChef. Suma este dublă față de ce primeau la Chefi la cuțite
CANCAN.RO
Turist italian, rămas fără cuvinte după ce a văzut ce mașini au oprit la un semafor, în BUCUREȘTI: „Este absurd!”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe