BRAT prezintă concluziile studiilor sale referitoare la media, între 14 şi 16 decembrie

Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) va pune la dispoziţia industriei de media şi publicitate cele mai importante concluzii ale studiilor pe care le desfăşoară, prin publicarea a trei concluzii generale legate de media, sub titulatura "BRAT - Tendinţe Media", în perioada 14 - 16 decembrie.

86 afișări
Imaginea articolului BRAT prezintă concluziile studiilor sale referitoare la media, între 14 şi 16 decembrie

BRAT prezintă concluziile studiilor sale referitoare la media, între 14 şi 16 decembrie (Imagine: Arhiva Mediafax Foto/ AFP)

De mai mult de 17 ani, BRAT realizează diverse studii despre industria de media şi publicitate, ajungând să acopere în totalitate măsurarea performanţelor produselor media din presa scrisă (audit de tiraje şi SNA) şi mediul online (SATI). Asociaţia a împlinit, în 2015, 10 ani de realizare continuă a singurului studiu multi media şi de strategie al industriei (SNA FOCUS) şi reuneşte în prezent patru dintre cele cinci monitorizări ale investiţiilor în publicitate: MIP Presă Scrisă, Online, Radio şi OOH, informează un comunicat remis MEDIAFAX.

Pentru prima dată în acest an, BRAT va împărtăşi reprezentanţilor industriei vizate concluziile, observaţiile, învăţăturile pe care rezultatele studiilor sale le scoate la lumină, mai mult decât printr-o utilizare curentă a datelor. Utilizând experienţa acumulată în realizarea şi interpretarea rezultatelor studiilor de media, BRAT a integrat rezultatele şi tendinţele tuturor studiilor sale şi, analizându-le într-un context mai amplu, al pieţei naţionale şi internaţionale, BRAT a formulat trei concluzii, tendinţe ale anului 2015, pentru consumul de media, şi nu numai.

În fiecare din zilele de 14, 15 şi 16 decembrie, BRAT va publica pe propriile canale şi va transmite către presă câte una dintre aceste tendinţe, invitând la reflecţie şi argumentări pe aceste teme. În data de 17 decembrie, va fi organizată o dezbatere la care industria este invitată să îşi spună direct opiniile şi să dezbată împreună cu BRAT cifrele care au stat la baza concluziilor publicate. Cei interesaţi se pot înregistra la http://www.brat.ro/evenimente/brat-tendinte-media-2015.html.

BRAT este organizaţia industriei de media din România care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) şi monitorizează investiţiile în publicitate (presă scrisă, online, radio şi outdoor). Măsurătorile şi monitorizările BRAT sunt independente şi transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanţă cu normele internaţionale.

BRAT pune la dispozitia pieţei de media şi de publicitate indicatorii de performanţă obţinuţi în urma auditului şi a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur şi credibil pentru decizii strategice care implică industria media.

Studiului de Audienţă şi Trafic de Internet (SATI) este realizat de BRAT şi reprezintă singurul instrument recunoscut de industria media pentru măsurarea şi evaluarea performanţelor în mediul virtual. SATI a fost lansat în urmă cu opt ani şi oferă date pentru mai mult de 200 de site-uri în urma unui sistem complex de cercetare online care reuneşte cinci componente: trafic, audienţă şi profile sociodemografice, măsurare streaming şi monitorizare de publicitate (MIPO).

Studiul Naţional de Audienţă - SNA FOCUS este un sistem de cercetare media care oferă beneficiarilor rezultate de audienţă şi profile socio-demografice al publicaţiilor tipărite aparţinând membrilor BRAT şi rezultate despre consumul de produse şi servicii (inclusiv mărcile consumate), consumul media (presă scrisă, internet, TV, radio, cinema, panotaj, altele), petrecerea timpului liber şi stil de viaţă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici