- Home
- Cultură-Media
- NEW YORK, (21.09.2009, 15:58)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
CNN îşi lansează un nou slogan, odată cu noua grilă de programe
CNN International introduce, odată cu noua grilă de programe, şi un nou slogan, "Go Beyond Borders", care îl înlocuieşte pe cel care a fost utilizat în ultimii opt ani, informează Mandmglobal.com.
136 afișări
CNN îşi lansează un nou slogan, odată cu noua grilă de programe
Astfel, sloganul "Go Beyond Borders" ia locul celui vechi, "Be the First to Know", pe care postul de televiziune a început să îl folosească în martie 2001.
Sloganul va fi lansat împreună cu un nou logo, o nouă grafică şi o nouă temă muzicală.
Noua grilă de programe a CNN include până la şase ore de programe noi, pe care reţeaua le va transmite zilnic de la New York, Londra, Atlanta, Abu Dhabi şi Hong Kong. Noua grilă include opt emisiuni noi care vor fi lansate până la sfârşitul acestui an.
ULTIMELE ȘTIRI
-
VIDEO. Un bărbat și-a dat foc în New York, în fața tribunalului unde se desfășoară procesul lui Donald Trump
-
Cîrstoiu: Nu am vrut niciodată să fac administraţie politică în Capitală
-
COMENTARIU Lelia Munteanu: Un bucheţel de rachete la aniversarea Ayatollahului Khamenei
-
Analist: Polonia şi România se vor confrunta cu o "Rusie întărită în luptă", capabilă să lovească mai uşor dacă Ucraina cade
Noile emisiuni, care au în centru un show live, realizat de jurnalista Christiane Amanpour, aduc la un loc unele dintre cele mai cunoscute talente ale postului TV din Marea Britanie, Statele Unite, Australia, Irlanda şi Orientul Mijlociu.
"Audienţele vor inteligenţă reală, o diversitate de opinii şi transparenţă adevărată", a declarat Tony Maddox, vicepreşedinte executiv şi Managing Director al CNN International.
"CNN merge dincolo de limite în fiecare zi, ducându-şi telespectatorii dincolo de titluri prin produse inteligente, diverse şi transparente care îi conectează cu poveştile din întreaga lume. Telespectatorii noştri merg dincolo de limite în fiecare zi, căutând ştiri inteligente pe o multitudine de platforme, iar noul nostru slogan va vorbi direct aspiraţiilor publicului", a adăugat el.
Citește pe alephnews.ro: STUDIU. Generația Z adoptă un stil de viață mai sănătos. Tinerii englezi consideră că micul dejun tradițional este prea gras
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Coreea de Nord ar fi capabilă să producă viruși și bacterii mortale. Ce informații dețin Statele Unite
S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei”
Banca românească care a surprins pe toată lumea. Nimeni nu a crezut că a va merge aşa de bine, nici chiar liderii băncii
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Grațiela e văduva lui Costel Corduneanu. Femeia e cu 20 de ani mai tânără decât fostul luptător și interlop
PROSPORT.RO
Cât costă un kilogram din primele CĂPȘUNI româneşti, apărute deja în pieţe. Nu sunt chiar pentru orice buzunar
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe