Cotidianul ProSport reintră în portofoliul MediaPro

PubliMedia International, divizia de publishing a MediaPro, preia publicaţia ProSport de la Ringier România, conform acordului încheiat pe data de 20 noiembrie şi aprobat de Consiliul Concurenţei.

5 afișări
Imaginea articolului Cotidianul ProSport reintră în portofoliul MediaPro

Cotidianul ProSport reintră în portofoliul MediaPro

Potrivit comunicatului, preţul vânzării nu va fi făcut public.

Tranzacţia include transferul titlului, a tuturor mărcilor adiacente şi a tuturor domeniilor online. Echipa editorială, precum şi angajaţii care asigură coordonarea concursurilor specifice vor fi transferaţi către PubliMedia. Conform contractului de vânzare-cumpărare, termenii şi condiţiile stipulate în contractele de muncă ale personalului transferat nu vor fi modificate de către noul proprietar pentru o perioadă de cel puţin şase luni.

Transferul în noul sediu se va efectua la mijlocul lunii ianuarie. Până atunci, toate activităţile de publishing legate de ProSport vor fi asigurate de către Ringier România, ca şi până acum.

Conducerea echipei editoriale nu va fi transferată către PubliMedia. Dorin Chioţea (redactorul-şef) va continua să lucreze în cadrul Ringier România, iar atribuţiile de conducere editorială ale lui Cristian Ţopescu încetează odată cu vânzarea titlului.

Noul redactor-şef al publicaţiei va fi Dan Filoti, actualul redactor-şef adjunct. El îşi va prelua responsabilităţile în prima zi după transferul efectiv din luna ianuarie.

Cosmina Noaghea, director general Publimedia International, a declarat: "ProSport este brandul a cărui asociere cu MediaPro este firească. Pentru noi, această achiziţie înseamnă readucerea brandului ProSport acolo unde îi este locul şi un nou început. Iniţial, va fi o investiţie care merită şi un pas înainte în termeni de cotă de piaţă. Pe termen mediu, va fi un business de succes".

"Revenirea titlului ProSport în portofoliul MediaPro va asigura ziarului şi oamenilor care lucrează pentru el un viitor promiţător. Anul 2007 a fost unul de consolidare pentru Ringier România. În 2008, vom implementa o serie de proiecte majore cu impact pozitiv asupra sustenabilităţii şi dezvoltării afacerii", a spus, la rândul său, Alexander Theobald, director general Ringier România. "Doresc să mulţumesc acestei echipe de oameni maturi şi entuziaşti, care au investit zi de zi energie şi pasiune în ziarul ProSport. Vreau să le mulţumesc în mod special lui Dorin Chioţea şi domnului Cristian Ţopescu, care au stat la cârma ziarului. Sunt bucuros să pot păstra în cadrul Ringier România pe unul dintre cei mai valoroşi, dedicaţi şi loiali oameni, Dorin Chioţea", a adăugat el.

PubliMedia International, compania de publishing a trustului MediaPRO, este unul dintre cei mai mari publisheri de pe piaţa din România. Având un portofoliu bogat de publicaţii (8 ziare, 8 reviste şi 2 ghiduri), PubliMedia International acoperă în acest moment toate segmentele importante de piaţă (presă de business, presă pentru femei, ghiduri tv, ghiduri de timp liber). Portofoliul său include 2 cotidiane naţionale şi 6 ziare locale, 8 reviste şi 2 ghiduri.

PubliMedia International ocupă poziţii de top pe următoarele segmente: Presă de business: Ziarul Financiar, Business Magazin, Target; Ziar naţional de calitate: Gândul; Reviste pentru femei: Ce se întâmplă doctore!, The ONE, Acasă Magazin; Reviste speciale: Descoperă, ProMotor, go4it!; Ghiduri: ProTV Magazin, Time Out; Ziare locale: Clujeanul, Hunedoareanul, Bihoreanul, Sibianul, Bănăţeanul, Ieşeanul.

PubliMedia International a avut o evoluţie spectaculoasă, mărindu-şi semnificativ cifra de afaceri de la an la an. Compania a făcut noi achiziţii şi şi-a dezvoltat cu success brandurile pe care le deţine, demonstrând astfel o capacitate ridicată de a genera conţinut editorial, de a-şi forma echipe de profesionişti şi de a-şi marketa produsele.

Ringier este cel mai mare grup de presă elveţian. Cu operaţiuni în zece ţări, Ringier are peste 6.800 de angajaţi şi publică peste 120 de ziare şi reviste, produce aproximativ 20 de emisiuni TV şi operează mai mult de 50 de website-uri şi 11 tipografii.

În România, Ringier este publisherul numărul unu şi una dintre cele mai importante companii media. Produsele sale media ajung, împreună, la aproape jumătate din populaţia României: cotidianele Compact, Evenimentul zilei, Libertatea, săptămânalele Capital şi Libertatea pentru femei, bilunarele Bravo, Bravo Girl, Lumea femeilor, lunarele Unica şi Bolero, precum şi numeroasele extensii de brand şi suplimente. De asemenea, Ringier este activ şi în domeniul online, având în portofoliu website-uri de top precum libertatea.ro şi evz.ro. În 2007, Ringier a făcut primul pas în televiziune, devenind acţionar minoritar al canalului de divertisment Kanal D.

Absolvent al Şcolii Superioare de Jurnalism, Dan Filoti (32 ani) lucrează în media din anul 1993, trecând prin toate poziţiile ierarhice ale unei redacţii, de la reporter şi redactor, până la redactor-şef adjunct. Publicaţiile la care a lucrat sunt: Sport Magazin, Preţul Succesului, Evenimentul Zilei, Gazeta Sporturilor şi Pro Sport.

Lansat pe 2 iulie 1997, ProSport a fost primul cotidian full color din presa românească. În anul 2003, titlul intră în portofoliu Ringier. Câteva luni mai târziu, întreaga echipă a demisionat. În iunie 2003, Dorin Chioţea a fost numit redactor-şef al ziarului. În 2004, sunt lansate ediţiile de Banat, Moldova şi Oltenia ale ProSport. Dan Filoti este numit redactor-şef adjunct în aprilie 2005. În februarie 2006, este relansată ediţia de duminică, în format compact. Trei luni mai târziu, ProSport este lansat în format compact. În 2007, se relansează ediţia electronică a ziarului, www.prosport.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici