Discovery, în toamnă: Programe cu Idris Elba şi Ed Stafford şi campania "Nu înceta să fii curios!" - FOTO

Discovery Channel a anunţat, marţi, că grila sa de toamnă va cuprinde programe cu actorul Idris Elba şi cu exploratorul Ed Stafford, televiziunea precizând că va lansa cu acest prilej şi o campanie integrată de brand, regională, sub conceptul "Nu înceta să fii curios!".

140 afișări
Imaginea articolului Discovery, în toamnă: Programe cu Idris Elba şi Ed Stafford şi campania "Nu înceta să fii curios!" - FOTO

Discovery, în toamnă: Programe cu Idris Elba şi Ed Stafford şi campania "Nu înceta să fii curios!" - FOTO

Campania, care va începe în luna septembrie, celebrează bucuria oamenilor de a fi în permanenţă surprinşi şi de a pune convenţiile sub semnul întrebării. Totodată, este un prilej de a arăta încă o dată stilul unic de a spune poveşti pe care brandul Discovery l-a iniţiat şi cultivat de-a lungul celor 30 de ani de existenţă, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Conform Discovery, într-o lume atât de ocupată, în care viaţa de zi cu zi este influenţată de responsabilităţi şi reguli, această televiziune îi omagiază pe cei care explorează un univers întreg de posibilităţi, dincolo de obstacole. Conceptul campaniei "Nu înceta să fii curios!" este un îndemn la acţiune, întruchipând spiritul non-conformist, bazat pe curiozitate, al brandului Discovery Channel, mai spune televiziunea.

Sub acest concept, grila de toamnă a Discovery Channel le propune telespectatorilor o serie de emisiuni ce le alimentează curiozitatea. Programele îi conectează la poveşti inedite şi variate, aducându-i aproape de eroi care îi îndeamnă să-şi depăşească limitele, descoperind noi experienţe şi informaţii.

Astfel, fostul membru al trupelor SEAL Joel Lambert revine cu noi aventuri în "Manhunt", sezonul al doilea (începând din 6 septembrie, în fiecare duminică, de la ora 21.00), actorul Idris Elba încearcă să stăpânească unele dintre cele mai dure discipline ale vitezei, în "Idris Elba: Fără limite" (începând din 25 septembrie, în fiecare vineri, de la ora 21.00), iar nonconformistul explorator britanic Ed Stafford va rezolva enigme din cele mai greu accesibile colţuri ale lumii, în emisiunea "Ed Stafford: Misterele lumii" (începând din 13 octombrie, în fiecare marţi, de la ora 21.00).

De asemenea, Discovery va difuza "Comoara de pe Insula Şarpelui", începând din 15 septembrie, în fiecare marţi, de la ora 20.00, şi "Valley Uprising", duminică, 4 octombrie, la ora 22.00.

În plus faţă de grila de toamnă, pe 2 decembrie, Discovery Channel va difuza în premieră în 220 de ţări, inclusiv în România, documentarul "Racing Extinction", semnat de regizorul Louie Psihoyos. Făcând înconjurul lumii pentru a investiga cele mai periculoase pieţe negre şi folosind tehnici avansate care arată legătura între emisiile de carbon şi extincţia speciilor, acest documentar va scoate la lumină adevăruri incredibile, care vor schimba radical percepţia asupra lumii înconjurătoare.

Discovery Networks Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu & Africa (CEEMEA) este o divizie a Discovery Communications, lider mondial pe segmentul televiziunilor cu plată, care ajunge la aproape 3 miliarde de abonaţi în peste 220 de ţări şi teritorii. De peste 30 de ani, Discovery le oferă oamenilor posibilitatea de a-şi explora universul şi de a-şi satisface curiozitatea, prin intermediul brandurilor sale globale de televiziune, în frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Investigation Discovery, ID Xtra şi Discovery Science, dar şi prin intermediul unor produse şi servicii comerciale şi educaţionale.

De asemenea, din 2014, Discovery a preluat pachetul majoritar al Eurosport, liderul pan-regional în conţinut sportiv din Europa, Asia Pacific, Orientul Mijlociu şi Africa. În Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa, 16 branduri Discovery ajung la peste 504 de milioane de abonaţi din 109 de ţări şi teritorii, fiind difuzate în 20 de limbi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici