Echipele de distribuţie ale Discovery şi Eurosport fuzionează în mai multe ţări, inclusiv în România

Echipele de distribuţie ale Discovery şi Eurosport fuzionează în regiunea Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa, inclusiv în România, urmând să fie responsabile de distribuţia unui portofoliu integrat de 22 de televiziuni, sub coordonarea Oxanei Yanushkovskaya.

282 afișări
Imaginea articolului Echipele de distribuţie ale Discovery şi Eurosport fuzionează în mai multe ţări, inclusiv în România

Oxanei Yanushkovskaya

Fuziunea a fost anunţată, miercuri, într-un comunicat remis MEDIAFAX, de Discovery Networks Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu şi Africa (CEEMEA), parte a companiei Discovery Communications.

Noua echipă va fi responsabilă de distribuţia unui portofoliu integrat de 22 de televiziuni, sub coordonarea Oxanei Yanushkovskaya, Vice President Distribution, în cadrul Discovery Networks CEEMEA.

Acest portofoliul de televiziuni reprezintă "cea mai atractivă ofertă pay-TV (cu plată, n.r.) din regiune, incluzând televiziuni de documentare, de lifestyle şi de sport, precum Eurosport, canalul de sport numărul 1 la nivel pan-european; Discovery Channel, canalul numărul 1 de programe de non-ficţiune; TLC, televiziunea globală de divertisment pentru femei cu cea mai extinsă distribuţie pe piaţa de cablu şi satelit, respectiv ID Xtra, cel mai popular canal cu programe de mister şi dramă, dedicat femeilor".

"Programele sportive sunt cea mai captivantă formă de divertisment factual şi vin ca o completare a ceea ce Discovery le oferă deja cu succes telespectatorilor de aproape 30 de ani. Alăturând aceste branduri extraordinare, echipele şi ambiţia acestora, putem genera valoare sporită atât pentru partenerii de distribuţie, cât şi pentru clienţii de publicitate, telespectatorii şi acţionarii noştri. Iar acest lucru este acum posibil oferindu-le un portofoliu integrat", a declarat Oxana Yanushkovskaya.

Potrivit comunicatului, agenţii responsabili de distribuţia televiziunii Eurosport vor fi coordonaţi în continuare de către Benjamin Deshayes, care preia funcţia de Deputy Distribution Strategy Director CEEMEA în cadrul Discovery, raportându-i Oxanei Yanushkovskaya. Deshayes lucrează în cadrul Eurosport din 1998, coordonând activităţile de distribuţie de pe pieţele din Europa Centrală şi de Est. Acesta a fost responsabil de mai multe proiecte de dezvoltare, precum localizarea televiziunilor în diverse ţări din regiune.

Conform sursei citate, în ultimele săptămâni, cea de-a 25-a ediţie a Turului Franţei, transmisă în direct de Eurosport, a fost urmărită de peste 50 de milioane de telespectatori, înregistrând un record de 350 de ore de emisie pe Eurosport şi Eurosport 2, din care peste 90 de ore au fost transmise în direct, în format High Definition. Tot în acest an, cea mai cunoscută cursă de ciclism din lume a avut cele mai mari cote de audienţă înregistrate vreodată în Polonia.

În acelaşi timp, conform comunicatului, Discovery Networks International (DNI) a anunţat cel mai prolific trimestru din istoria companiei. "În contextul unor audienţe record şi înregistrând o creştere semnificativă în mediul online la nivel internaţional, DNI a ajuns în casele a 621 de milioane de telespectatori la nivel mondial (+3% faţă de anul anterior, în aceeaşi perioadă), în al doilea trimestru al lui 2014. DNI continuă să crească exponenţial în al 25-lea an de la înfiinţare, marcând cel mai ridicat nivel mediu de audienţă din istoria sa (+9% faţă de anul anterior, în aceeaşi perioadă). În mediul online a înregistrat o creştere de 45% a traficului pe website-urile proprii, în timp ce paginile de social media au crescut cu 250%, faţă de anul precedent", se mai spune în comunicat.

Anunţul privind fuziunea echipelor de distribuţie vine la aproape trei luni după ce Discovery Communications a finalizat preluarea pachetului majoritar de acţiuni al Eurosport International, cel mai mare grup media de sport din Europa, adăugând astfel în portofoliu şase noi televiziuni (Eurosport, Eurosport HD, Eurosport 2, Eurosport 2 HD, Eurosport Asia-Pacific şi Eurosportnews).

Potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX în 2 iunie, Discovery şi-a mărit participaţia în cadrul Eurosport de la 20% la 51%, devenind astfel acţionar majoritar, ca parte a unui parteneriat strategic cu TF1 Group, care a început în decembrie 2012.

Preţul final pentru Eurosport International a fost determinat având la bază o evaluare a grupului Eurosport de 902 milioane de euro (aproximativ 1,2 miliarde de dolari americani), rezultată din evaluarea iniţială, care a fost ajustată pentru a reflecta preluarea controlului asupra companiei. Din această evaluare a grupului a fost dedusă valoarea Eurosport France (85 milioane de euro, aproximativ 115 milioane de dolari).

TF1 estimează că îşi va păstra pachetul de 80% din acţiunile Eurosport France, cel puţin până la data de 1 ianuarie 2015.

Discovery Networks Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu & Africa (CEEMEA) este o divizie a Discovery Communications, cea mai importantă companie de televiziuni Pay-TV din lume, care ajunge la peste 2,7 miliarde de abonaţi în peste 220 de ţări şi teritorii. Discovery Networks CEEMEA le oferă oamenilor posibilitatea de a-şi explora universul şi de a-şi satisface curiozitatea, prin intermediul celor 12 branduri de televiziune, în frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science şi Discovery HD Showcase, dar şi prin intermediul produselor şi serviciilor sale comerciale şi educaţionale. Programele Discovery sunt difuzate în 19 limbi, ajungând la peste 261 de milioane de abonaţi din 105 ţări, de pe trei continente.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici