- Home
- Cultură-Media
- SAN FRANCISCO, (14.03.2014, 12:45)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Facebook va introduce spoturi publicitare "premium"
Facebook Inc., care a început în decembrie testele pentru introducerea spoturilor publicitare similare celor difuzate de televiziuni, difuzate pe conturile utilizatorilor săi, a anunţat joi că va introduce şi reclame video "premium".
4747 afișări
Facebook va introduce spoturi publicitare "premium" (Imagine: Mediafax Foto / AFP)
Facebook a anunţat joi, pe blogul oficial al companiei, că va lansa spoturi publicitare "premium", pe care utilizatorii reţelei de socializare vor începe să le vadă "în următoarele luni". Noul serviciu va fi iniţial disponibil unui număr mic de advertiseri.
Facebook, care trebuie să fie atent să nu îşi piardă utilizatorii ca urmare a acestei noi forme de publicitate mai invazivă decât actualele reclame publicate pe reţeaua de socializare, a afirmat că tranziţia către noul serviciu se va face "lin". De asemenea, va fi analizat modul în care utilizatorii Facebook interacţionează cu aceste noi spoturi publicitare.
TITLURILE ZILEI
-
-
astăzi, 17:31
• Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
astăzi, 17:10
• Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
astăzi, 17:05
• Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
-
astăzi, 16:30
• Polonia este pregătită să-i trimită în ţara lor pe ucrainenii apţi de luptă
-
astăzi, 15:57
-
astăzi, 15:40
-
astăzi, 15:09
• Cum se încearcă fentarea legii Simonis de către cei care au păcănele în sate şi în comune
-
astăzi, 14:58
• Toţi cei şase operatori de transport feroviar de călători, integraţi pe platforma de bilete online
-
astăzi, 14:56
-
astăzi, 13:49
-
astăzi, 13:34
-
astăzi, 12:08
-
-
astăzi, 11:46
-
astăzi, 09:40
Principiul după care vor fi difuzate aceste spoturi pe Facebook este acelaşi cu cel prezentat de reţeaua de socializare în decembrie, când au fost introduse spoturile publicitare video. Noile spoturi video vor fi similare celor difuzate de televiziuni, vor avea o durată de 15 secunde şi vor porni automat pe "News Feed" (unde sunt prezentate noutăţile postate de utilizatori), însă sunetul va putea fi auzit doar dacă utilizatorii îl vor porni.
Prin intermediul noilor spoturi este vizată atingerea unui "public specific într-o perioadă scurtă". Preţurile acestor reclame va fi stabilit în funcţie de targetul pe care îl urmăresc, care va fi evaluat de o societate specializată, Nielsen Online Campaign Rating.
Reţeaua de socializare nu a precizat tarifele pe care le va percepe în cazul acestor spoturi, însă, potrivit site-ului specializat news.cnet.com, advertiserii vor trebui să plătească pentru această nouă formă de publicitate pe Facebook între 1 milion de dolari şi 2,5 milioane de dolari pe zi, pentru a ajunge la un număr mare de utilizatori, la anumite intervale orare specifice.
Facebook, considerată în momentul de faţă cea mai importantă reţea de socializare din lume, a împlinit în februarie zece ani de la lansare, o vârstă a maturităţii, dar totuşi un moment dificil pentru acest site care se luptă să îşi păstreze utilizatorii tineri.
În decembrie 2013, Facebook avea 1,23 de miliarde de utilizatori lunari activi, cu 16% mai mulţi faţă de anul precedent. Dintre aceştia, 945 de milioane accesează reţeaua socială prin intermediul dispozitivelor mobile.
Veniturile Facebook au urcat cu 63% în trimestrul al patrulea al anului trecut, cel mai mult din ultimii doi ani, la 2,59 de miliarde de dolari, iar peste jumătate au fost obţinute din publicitatea prin dispozitive mobile, informaţie care a dus la creşterea cu 13% a titlurilor companiei, la bursa din Frankfurt.
Profitul net a avansat de peste opt ori, la 523 de milioane de dolari, de la 64 de milioane de dolari în aceeaşi perioadă a anului 2012.
Directorul general, Mark Zuckerberg, a creat anul trecut noi soluţii prin care furnizorii de publicitate să ajungă la utilizatori.
Astfel, veniturile generate de publicitatea prin intermediul dispozitivelor mobile au atins în trimestrul al patrulea 1,25 miliarde de dolari, reprezentând 53% din total, faţă de 49% în aceeaşi perioadă a anului precedent.
Reţetele aplicate de Zuckerberg în acest sector, anul trecut, au permis Facebook să detroneze Yahoo! şi să se instaleze pe poziţia a doua pe piaţa mondială a publicităţii online. Potrivit societăţii de cercetare eMarketer, Facebook deţine 5,7% din piaţa mondială a publicităţii online, fiind încă departe de liderul clasamentului - compania Google (32,4%). Creşterea Facebook este însă de trei ori mai rapidă decât a Google în acest domeniu, iar compania lui Zuckerberg şi-a dezvoltat produsele, introducând pe reţeaua de socializare primele reclame video.
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe