- Home
- Cultură-Media
- SAN FRANCISCO, (14.03.2014, 12:45)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Facebook va introduce spoturi publicitare "premium"
Facebook Inc., care a început în decembrie testele pentru introducerea spoturilor publicitare similare celor difuzate de televiziuni, difuzate pe conturile utilizatorilor săi, a anunţat joi că va introduce şi reclame video "premium".
4747 afișări
Facebook va introduce spoturi publicitare "premium" (Imagine: Mediafax Foto / AFP)
Facebook a anunţat joi, pe blogul oficial al companiei, că va lansa spoturi publicitare "premium", pe care utilizatorii reţelei de socializare vor începe să le vadă "în următoarele luni". Noul serviciu va fi iniţial disponibil unui număr mic de advertiseri.
Facebook, care trebuie să fie atent să nu îşi piardă utilizatorii ca urmare a acestei noi forme de publicitate mai invazivă decât actualele reclame publicate pe reţeaua de socializare, a afirmat că tranziţia către noul serviciu se va face "lin". De asemenea, va fi analizat modul în care utilizatorii Facebook interacţionează cu aceste noi spoturi publicitare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
VIDEO. Un bărbat și-a dat foc în New York, în fața tribunalului unde se desfășoară procesul lui Donald Trump
-
Cîrstoiu: Nu am vrut niciodată să fac administraţie politică în Capitală
-
COMENTARIU Lelia Munteanu: Un bucheţel de rachete la aniversarea Ayatollahului Khamenei
-
Analist: Polonia şi România se vor confrunta cu o "Rusie întărită în luptă", capabilă să lovească mai uşor dacă Ucraina cade
Principiul după care vor fi difuzate aceste spoturi pe Facebook este acelaşi cu cel prezentat de reţeaua de socializare în decembrie, când au fost introduse spoturile publicitare video. Noile spoturi video vor fi similare celor difuzate de televiziuni, vor avea o durată de 15 secunde şi vor porni automat pe "News Feed" (unde sunt prezentate noutăţile postate de utilizatori), însă sunetul va putea fi auzit doar dacă utilizatorii îl vor porni.
Prin intermediul noilor spoturi este vizată atingerea unui "public specific într-o perioadă scurtă". Preţurile acestor reclame va fi stabilit în funcţie de targetul pe care îl urmăresc, care va fi evaluat de o societate specializată, Nielsen Online Campaign Rating.
Reţeaua de socializare nu a precizat tarifele pe care le va percepe în cazul acestor spoturi, însă, potrivit site-ului specializat news.cnet.com, advertiserii vor trebui să plătească pentru această nouă formă de publicitate pe Facebook între 1 milion de dolari şi 2,5 milioane de dolari pe zi, pentru a ajunge la un număr mare de utilizatori, la anumite intervale orare specifice.
Facebook, considerată în momentul de faţă cea mai importantă reţea de socializare din lume, a împlinit în februarie zece ani de la lansare, o vârstă a maturităţii, dar totuşi un moment dificil pentru acest site care se luptă să îşi păstreze utilizatorii tineri.
În decembrie 2013, Facebook avea 1,23 de miliarde de utilizatori lunari activi, cu 16% mai mulţi faţă de anul precedent. Dintre aceştia, 945 de milioane accesează reţeaua socială prin intermediul dispozitivelor mobile.
Veniturile Facebook au urcat cu 63% în trimestrul al patrulea al anului trecut, cel mai mult din ultimii doi ani, la 2,59 de miliarde de dolari, iar peste jumătate au fost obţinute din publicitatea prin dispozitive mobile, informaţie care a dus la creşterea cu 13% a titlurilor companiei, la bursa din Frankfurt.
Profitul net a avansat de peste opt ori, la 523 de milioane de dolari, de la 64 de milioane de dolari în aceeaşi perioadă a anului 2012.
Directorul general, Mark Zuckerberg, a creat anul trecut noi soluţii prin care furnizorii de publicitate să ajungă la utilizatori.
Astfel, veniturile generate de publicitatea prin intermediul dispozitivelor mobile au atins în trimestrul al patrulea 1,25 miliarde de dolari, reprezentând 53% din total, faţă de 49% în aceeaşi perioadă a anului precedent.
Reţetele aplicate de Zuckerberg în acest sector, anul trecut, au permis Facebook să detroneze Yahoo! şi să se instaleze pe poziţia a doua pe piaţa mondială a publicităţii online. Potrivit societăţii de cercetare eMarketer, Facebook deţine 5,7% din piaţa mondială a publicităţii online, fiind încă departe de liderul clasamentului - compania Google (32,4%). Creşterea Facebook este însă de trei ori mai rapidă decât a Google în acest domeniu, iar compania lui Zuckerberg şi-a dezvoltat produsele, introducând pe reţeaua de socializare primele reclame video.
Citește pe alephnews.ro: Coreea de Nord ar fi capabilă să producă viruși și bacterii mortale. Ce informații dețin Statele Unite
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei”
Banca românească care a surprins pe toată lumea. Nimeni nu a crezut că a va merge aşa de bine, nici chiar liderii băncii
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Grațiela e văduva lui Costel Corduneanu. Femeia e cu 20 de ani mai tânără decât fostul luptător și interlop
PROSPORT.RO
Împăcarea anului la înmormântarea lui Costel Corduneanu! Ce jurământ i-au făcut Adrian și Petronel Corduneanu ”Stăpânului Moldovei”
CANCAN.RO
Cât costă un kilogram din primele CĂPȘUNI româneşti, apărute deja în pieţe. Nu sunt chiar pentru orice buzunar
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe