Gândul a lansat campania "Fabrica de idei"

Ziarul Gândul organizează, în perioada 26 octombrie - 20 noiembrie, campania "Fabrica de idei Gândul", care are ca scop promovarea ideilor profitabile de afaceri şi premierea celor mai interesante şi inovatoare idei de afaceri din sectorul IMM, informează publicaţia.

89 afișări
Imaginea articolului Gândul a lansat campania "Fabrica de idei"

Gândul a lansat campania "Fabrica de idei"

În timpul campaniei vor fi publicate, atât în ziarul Gândul, cât şi pe site-ul www.gandul.info, poveştile a 20 de IMM-uri cu afaceri diverse, de la crescătorii de melci la afacerile unor tineri programatori.

Ziarul Gândul a creat campania "Fabrica de idei Gândul" cu scopul de a încuraja întreprinderile mici şi mijlocii, dar şi în scop laudativ faţă de cei care contribuie la creşterea economiei României, atât prin crearea unor noi locuri de muncă, cât şi prin venituri semnificative aduse bugetului de stat.

Din 2001 în 2007, firmele mici şi mijlocii au creat peste un milion de noi locuri de muncă, de la 1,7 milioane de angajaţi la peste 2,88 milioane.

Prima afacere pe cont propriu publicată, luni, în ziarul Gândul este una de succes a unui tânăr de doar 21 de ani. Acesta a creat un software care bagă spaima în agenţii economici neserioşi. "E practic un site pe care îţi faci cont şi poţi afla informaţii despre firme. Site-ul culege şi centralizează informaţii din 20 de surse publice, de la Ministerul Finanţelor, Justiţiei, Monitorul Oficial până la Buletinul Insolvenţei sau Registrul comerţului şi le oferim mai departe sub forma de fişă de firmă, care oferă date despre acţionariat, bilanţ, procese, ce datorii are la stat firma respectivă, ce incidenţe de plată, dacă firma şi-a schimbat sediul sau acţionariatul", spune Filip Lepuş, proprietarul afacerii.

La sfârşitul celor patru săptămâni de campanie, ziarul Gândul va nominaliza un câştigător. Alegerea acestuia va fi realizată pe baza a două criterii: prin votul cititorilor pe site (50%) şi prin votul unui juriu format din reprezentanţi ai redacţiei Gândul (Claudiu Pândaru, redactor-şef, Victor Rotariu, şef departament economic, şi Cristian Hostiuc, director editorial - 50%).

Câştigătorul va fi premiat cu un abonament la telefonie fixă sau mobilă şi internet gratuit timp de un an.

Campania "Fabrica de idei Gândul" continuă seria unor campanii de succes marca Gândul, precum: "Născut în România", "Gândul îţi spune poveşti de succes", "Eroi printre noi".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici