Jeremy Clarkson promovează dronele cu care Amazon vrea să livreze produse către clienţii săi

Jeremy Clarkson, fostul star al show-ului "Top Gear", promovează dronele cu care distribuitorul online Amazon vrea să livreze produse către clienţii săi, într-un clip video care a fost publicat pe site-ul companiei, amazon.com.

379 afișări
Imaginea articolului Jeremy Clarkson promovează dronele cu care Amazon vrea să livreze produse către clienţii săi

Jeremy Clarkson promovează dronele cu care Amazon vrea să livreze produse către clienţii săi

În acest clip video, Jeremy Clarkson explică, prin intermediul unei poveşti desprinse din viaţa cotidiană a unei familii, modul în care funcţionează o dronă din viitorul sistem de livrare a produselor Amazon Prime Air.

În clipul video este prezentată şi o dronă care livrează un pachet de la un sediu al distribuitorului online Amazon la casa unor părinţi care au comandat pantofi sport pentru fiica lor, după ce câinele familiei a ros perechea de încălţăminte pe care aceasta urma să o poarte la un meci de fotbal din acea zi.

Jeremy Clarkson prezintă câteva dintre carateristicile tehnice ale acestor drone şi avantajele pe care un client al grupului Amazon le poate avea apelând la acest sistem de transport.

De exemplu, o astfel de dronă se poate înălţa la peste 120 de metri deasupra pământului, poate parcurge aproximativ 24 de kilometri şi poate evita obstacolele pe care le întâlneşte atât în timpul zborului, cât şi la aterizare. De asemenea, drona poate livra cele mai multe dintre lucrurile comandate de un client al Amazon în mai puţin de 30 de minute, potrivit CNN.

Amazon nu a anunţat încă data la care va începe să livreze comenzile către clienţii săi prin intermediul dronelor.

Planurile Amazon de a dezvolta drone care să poată livra colete într-o jumătate de oră de la primirea unei comenzi de la clienţi au fost prezentate, în decembrie 2013, de Jeff Bezos, fondatorul şi directorul executiv al Amazon.com Inc. "Ştiu că acest lucru pare să ţină de science fiction. Dar nu este aşa", a spus atunci Jeff Bezos.

Pe de altă parte, Jeremy Clarkson, fostul star al show-ului "Top Gear", care şi-a încetat în acest an colaborarea cu British Broadcasting Corporation (BBC), după o dispută violentă cu producătorul Oisin Tymon, urmează să realizeze un nou show pentru grupul Amazon.

În luna iulie, Jeremy Clarkson, Richard Hammond şi James May, foştii prezentatori ai emisiunii "Top Gear", au făcut public faptul că pregătesc un nou show automobilistic, care va fi difuzat, începând din 2016, pe platforma online Amazon Prime, deţinută de grupul Amazon. Bugetul noului show pregătit pentru Amazon de fosta echipă a "Top Gear" este de aproximativ 230 de milioane de euro, pentru 36 de episoade.

Lansat ca o simplă librărie online, retailerul Amazon şi-a dezvoltat foarte mult activitatea în ultimii ani, lărgindu-şi gama de produse pe care le vinde şi dezvoltându-se în sectoare diferite. Amazon a devenit astfel un actor important în sectorul informaticii dematerializate (cloud) şi închiriază pentru multe alte servicii centrele de date ale diviziei sale AWS.

Pe de altă parte, Jeff Bezos, fondatorul şi directorul executiv al Amazon, a anunţat, în august 2013, că va cumpăra în nume personal, pentru o sumă de 250 de milioane de dolari, cotidianul The Washington Post.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici