- Home
- Cultură-Media
- SAN FRANCISCO, (20.01.2016, 18:08)
- Departamentul Life
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Măsurarea audienţei talk-show-urilor TV, extinsă pe reţelele de socializare
Compania Nielsen a luat decizia de a măsura audienţele talk-show-urilor TV nu doar pe Twitter, ci şi pe alte două reţele de socializare celebre, Facebook şi Instagram, informează variety.com.
262 afișări
Măsurarea audienţei talk-show-urilor TV, extinsă pe reţelele de socializare
Atunci când Nielsen a lansat produsul "Twitter TV Ratings", în toamna anului 2013, compania spera să monitorizeze în acest fel o mare parte din conversaţiile referitoare la talk-show-urile TV care au loc în universul reţelelor de socializare. Compania a decis de curând că trebuie să extindă acest nivel de monitorizare, deoarece multe dintre acele conversaţii au loc în afara reţelei de microblogging Twitter.
Pe lângă Twitter, Nielsen va monitoriza mai întâi Facebook, iar, mai târziu, Instagram, pentru a măsura nivelul conversaţiilor referitoare la talk-show-urile de televiziune prin intermediul mesajelor publicate de internauţi pe aceste reţele de socializare, în discuţiile lor cu prietenii, membrii familiilor lor, admiratorii lor sau cu publicul general.
TITLURILE ZILEI
-
-
ieri, 17:31
• Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
ieri, 17:10
• Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
ieri, 17:05
• Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
-
ieri, 16:30
• Polonia este pregătită să-i trimită în ţara lor pe ucrainenii apţi de luptă
-
ieri, 15:57
-
ieri, 15:40
-
ieri, 15:09
• Cum se încearcă fentarea legii Simonis de către cei care au păcănele în sate şi în comune
-
ieri, 14:58
• Toţi cei şase operatori de transport feroviar de călători, integraţi pe platforma de bilete online
-
ieri, 14:56
-
ieri, 13:49
-
ieri, 13:34
-
ieri, 12:08
-
-
ieri, 11:46
-
ieri, 09:40
Noul instrument de măsurare a audienţei se va numi "Social Content Ratings" şi va deveni disponibil în prima jumătate a anului 2016, pe toate pieţele în care "Nielsen Twitter TV Ratings" operează deja în prezent: Australia, Italia, Mexic şi Statele Unite.
Această extindere demonstrează încă o dată importanţa tot mai mare pe care o au reţelele de socializare în procesul de influenţare a comportamentului consumatorilor.
Cunoaşterea felului şi a momentului în care vor apărea discuţii între telespectatori despre anumite programe TV, dar şi a părerilor pe care consumatorii de programe de televiziune le au despre o anumită emisiune, vor ajuta posturile TV să îşi potenţeze mai bine eforturile promoţionale sau chiar să remodeleze direcţia creativă a unui serial, talk-show sau emisiuni.
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe