Mediafax Group şi Romtelecom colaborează pentru noul portal de ştiri şi divertisment al operatorului

Mediafax Group, publisherul din Romania cu cel mai mare număr de branduri lider de piaţă în portofoliu, furnizează, începand din 26 mai, conţinutul integral al noului portal de ştiri şi divertisment al Romtelecom.

559 afișări
Imaginea articolului Mediafax Group şi Romtelecom colaborează pentru noul portal de ştiri şi divertisment al operatorului

MEDIAFAX GROUP şi Romtelecom colaborează pentru noul portal de ştiri şi divertisment al operatorului telecom (Imagine: Shutterstock/Publimedia)

Portalul cauta.romtelecom.ro conţine ştiri de ultimă oră din actualitatea economică şi politică, precum şi noutăţi mondene, auto şi din lumea sportului, furnizate de Mediafax Group.

Conţinutul media se adaugă opţiunii de căutare disponibile pe portal din toamna anului trecut şi transformă cauta.romtelecom.ro într-un adevărat portal de ştiri şi divertisment. În plus, secţiunile "Horoscop" şi "Vremea" pot fi personalizate în funcţie de zodie, respectiv principalele oraşe din România.

TITLURILE ZILEI

"Cu peste 1.500 de materiale jurnalistice realizate zilnic, Mediafax Group este cel mai important furnizor de informaţie din media românească. Suntem onoraţi de alegerea Romtelecom şi sperăm ca împreună să le oferim zilnic utilizatorilor informaţia de care au nevoie", a spus Orlando Nicoară, Director General Mediafax Group.

"Romtelecom avansează în zona de online cu acest portal, după ce magazinul online şi portalul video lansate în ultimele luni au atras atenţia clienţilor cu mult peste aşteptările noastre. În cazul Dolcetv.ro, până la acest moment, butonul «play» a fost apăsat de peste 3.400.000 de ori, iar în ceea ce priveşte Clickshop.ro, mall-ul online de la Romtelecom, sunt înregistrate zilnic peste 5.400 de vizite", a spus Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie şi Comercial Rezidential.

La aceeaşi adresă utilizatorii vor putea găsi în curând şi informaţii de pe www.dolcesport.ro şi www.dolcetv.ro, iar în următoarele luni, secţiunile de ştiri vor putea fi personalizate în funcţie de tipurile de ştiri din topul preferinţelor utilizatorului respectiv.

Aceasta este o nouă iniţiativă a Romtelecom în mediul online, după lansarea din acest an a portalului cu conţinut video www.dolcetv.ro şi a mall-ului online www.clickshop.ro.

Mediafax Group este compania ce furnizează, prin intermediul mai multor platforme, cel mai diversificat conţinut media de pe piaţa din România, destinat atât companiilor, cât şi utilizatorilor finali. Publisher cu un portofoliu ce cuprinde cel mai mare număr de branduri lider de piaţă, Mediafax Group oferă conţinut de interes general şi informaţii specializate având ca public milioane de consumatori de presă scrisă şi online.

Romtelecom este unul dintre cei mai importanţi operatori de pe piaţa de comunicaţii din România, parte din grupul elen OTE, cu aproximativ 4,7 milioane de abonamente la finalul primului trimestru din 2011. În ultimii ani, Romtelecom s-a poziţionat ca un furnizor complet de soluţii de comunicare, consolidându-şi prezenţa pe pieţele de internet broadband şi TV şi dezvoltând permanent serviciile de IT&C.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici