Mugur Isărescu şi Tudor Giurgiu, printre laureaţii Premiilor de Excelenţă IAA

Guvernatorul Băncii Naţionale Mugur Isărescu, regizorul Tudor Giurgiu şi Liviu Tofan, directorul IRIR, s-au numărat printre laureaţii Premiilor de Excelenţă IAA, eveniment care celebrează personalităţile ce funcţionează ca modelele profesionale şi etice pentru industria de comunicare.

47 afișări
Imaginea articolului Mugur Isărescu şi Tudor Giurgiu, printre laureaţii Premiilor de Excelenţă IAA

Mugur Isărescu şi Tudor Giurgiu, printre laureaţii Premiilor de Excelenţă IAA (Imagine: Mediafax Foto)

Gala de excelenţă IAA a avut loc la Centrul Cultural Tinerimea Română, gazda evenimentului fiind Andi Moisescu.

Evenimentul, ajuns la a treia ediţie, este o iniţiativă a Consiliului Director IAA România, fiind un demers al asociaţiei, care reuneşte agenţii de publicitate, de media şi companii, de a recunoaşte, promova şi recompensa public personalităţi care, prin activitatea şi iniţiativele derulate, au contribuit decisiv la ridicarea standardelor profesionale şi etice în domeniile în care activează.

Unul dintre laureaţii acestei ediţii a fost Mugur Isărescu, Guvernatorul Băncii Naţionale a României, pentru că a fost "cel mai bun comunicator pe timp de criză", şi pentru că a furnizat repere de stabilitate şi echilibru într-o perioadă de tulburenţe. Premiul a fost înmânat de Felix Tătaru, preşedintele IAA România, şi a fost ridicat de Mugur Şteţ, purtătorul de cuvânt al BNR.

Mugur Isărescu a mulţumit pentru distincţie prin intermediul unei înregistrări video. Isărecu a transmis că a fost surprins de valorizarea importanţei stabilităţii macroeconomice prin acest premiu. "Sunt surprins pentru că despre stabilitatea macroeconomică se vorbeşte în general ca despre un dat şi nu ca despre un rezultat al deciziilor de zi cu zi", a spus Isărescu, care a făcut o analogie cu sănătatea, tot un proces rezultat dintr-o sumă de decizii cotidiene. "Faptul că primesc acest premiu este pentru mine un semnal că industria pe care o reprezentaţi are o altă înţelegere a stabilităţii macroeconomice şi cred că IAA va juca un rol important în dezbaterea publică asupra acestui subiect", a mai adăugat Isărescu.

Regizorul Tudor Giurgiu a fost şi el premiat în cadrul Galei de Excelenţă IAA, pentru lansarea şi susţinerea timp de zece ani a unor proiecte durabile, cum ar fi Festivalul Internaţional de Film Transilvania sau Premiile Gopo. Premiul i-a fost înmânat din partea IAA de Afrodita Blasius, care l-a numit pe Giurgiu "un ardelean care tace şi face".

Tudor Giurgiu a vorbit pe scenă despre contactul său cu lumea publicităţii, atât din postura de angajat al unei agenţii - primul său job -, cât şi din cea a unei persoane care a beneficiat de susţinerea acestei industrii pentru realizarea proiectelor.

Liviu Tofan, directorul Institutului Român de Istorie Recentă (IRIR) a fost premiat de asociaţia industriei de marketing şi publicitate pentru iniţierea şi coordonarea campaniei "Europa liberă, aici!", proiect de recuperare a arhivei Europei Libere, şi pentru înfiinţarea unui Centru de Cercetare şi documentare Europa Liberă la Bucureşti. Prezent pe scenă, Liviu Tofan a mulţumit agenţiei care a realizat pro-bono această creaţia pentru campanie - Brandstalk, membră a The Group - şi partenerilor media.

De asemenea, Marius Tucă, directorul cotidianului Jurnalul Naţional, a primit un premiu în calitate de iniţiator al campaniei "Mişcarea de rezistenţă", dezvoltată de ziar, demers menit să promoveze calitatea în favoarea cantităţii. El a mulţumit pentru premiu lui Bogdan Naumovici şi echipei 23 Communication "pentru că au îmbrăcat cu suflet acest proiect", dar a şi criticat industria publicităţii pentru că acceptă să plaseze reclame în emisiuni unde apar antimodele.

Pe lista laureaţilor IAA s-a mai aflat şi Răzvan Popovici, pentru excelenţa în crearea şi comunicarea festivalului Sonoro, un brand românesc unic pe piaţa muzicală. Tot din sfera artistică, IAA a oferit un premiu şi lui Dan Popescu, de la H'art Gallery, pentru valorificarea artistului Ion Bârlădeanu.

Din partea companiilor pe lista premiaţilor s-a aflat Marco Kind, Chief Marketing Officer Vodafone România, pentru că a menţinut un brand mereu relevant la nivelul comunicării pentru consumator.

Din industria publicităţii printre premiaţi s-au numărat Emilian Arsenoaiei şi Răzvan Mătăşel pentru campania "Accidentele se pot întâmpla oricui", o altă distincţie fiind acordată lui Adrian Tuluca, de la Propaganda, şi lui Adrian Popescu, de la Radio Guerrilla, pentru creativitatea şi execuţia campaniei "Antimitocănie".

Paul Markovits a fost onorat de IAA cu distincţia de cel mai inventiv om de marketing în 2009, el aducând, anul trecut, în premieră în România, neuromarketingul.

Petre Barbu, jurnalist la Forbes a fost premiat pentru excelenţă în comunicarea jurnalistică, fiind considerat "inventatorul domeniului media în presă" şi susţinător al industriei de comunicare. "Acest premiu mă onorează şi mă emoţionează pentru că vine din partea breslei publicitarilor, oameni foarte exigenţi, atenţi la orice virgulă şi la orice pauză de respiraţie", a spus Barbu.

Un alt premiu a revenit unui reprezentant al presei de publicitate, şi anume lui Costin Radu, de la IQAds.

Angela Creţu, fost General Manger Avon, a fost premiată pentru excelenţa în inovaţie şi implementarea unui model de business dezvoltat autohton în afara graniţelor ţării. În prezent ea este la New York şi este cea mai tânără vicepreşedintă a companiei Avon.

IAA este organizaţie tripartită, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing - de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media.

În România, IAA reuneşte 130 companii, firme care fac publicitate pentru produsele/ serviciile lor, medii şi agenţii de publicitate. Rolul său este să promoveze, în România, standardele internaţionale recunoscute în domeniul publicităţii.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici