O celebră actriţă o CRITICĂ pe ducesa Kate pentru modul în care s-a comportat după naşterea celui de-al treilea copil al său

Actriţa britanică Keira Knightley a criticat-o pe ducesa Catherine de Cambridge, soţia prinţului William al Marii Britanii, pentru că promovează o falsă imagine, strălucitoare şi veselă, despre actul naşterii, potrivit Fox News.

1964 afișări
Imaginea articolului O celebră actriţă o CRITICĂ pe ducesa Kate pentru modul în care s-a comportat după naşterea celui de-al treilea copil al său

O celebră actriţă o CRITICĂ pe ducesa Kate pentru promovarea unei false imagini despre actul naşterii

În vârstă de 33 de ani, Knightley a povestit despre momentul naşterii fiicei sale, Edie, într-un text intitulat "Sexul slab", apărut în colecţia Feminists Don't Wear Pink (And Other Lies) (Feministele nu poartă roz şi alte minciuni). Fiica actriţei s-a născut în aceeaşi perioadă în care ducesa Catherine a adus-o pe lume pe fiica sa, prinţesa Charlotte.

Pentru actriţă, actul naşterii nu este un moment de plăcere, aşa cum pot sugera imaginile cu ducesa Catherine la ieşirea din maternitate. "Vedem la televizor. O vedem pe Kate părăsind maternitatea la şapte ore după naştere, cu chipul machiat, pe tocuri înalte. Chipul pe care vrea să îl vadă toată lumea (...) Ascundeţi. Ascundeţi-vă durerea, corpurile care se deschid, sânii care curg, hormonii care se dezlănţuie. Abordaţi un aer drăguţ. Stilat. Nu îţi face publică lupta, Kate. Şapte ore în care te-ai luptat cu viaţa", a scris actriţa.

Ducesa Catherine a arătat impecabil la ieşirea din maternitate după toate cele trei naşteri ale sale, fapt care a stârnit controverse. Unii au laudat-o pentru capacitatea sa de a se reface rapid, alţii au criticat-o pentru că a stabilit nişte standarde nerealiste pentru proaspetele mame.

Criticile la adresa ducesei Catherine vin după ce, recent, Keira Knightley a dezvăluit că a fost diagnosticată cu sindrom de stres posttraumatic, din cauză că nu a reuşit să facă faţă succesului la o vârstă foarte fragedă. Actriţa a mărturisit că a făcut terapie pentru a putea să treacă peste depresia de care suferea.

Keira Knightley, care este căsătorită, din 2013, cu muzicianul James Righton, din trupa Klaxons, este una dintre cele mai cunoscute tinere actriţe britanice. Primul rol notabil i-a fost oferit de regizorul George Lucas, care a distribuit-o în "Star Wars Episodul I - Ameninţarea fantomei ", unde a împărţit partitura senatorului Amidala cu Natalie Portman. În toamna anului 2002, actriţa a obţinut un rol în "Piraţii din Caraibe: Blestemul Perlei Negre", continuat cu alte trei filme, cu un mare succes de casă. În 2006, Keira Knightley a primit o nominalizare la Oscar pentru rolul din "Mândrie şi prejudecată". În 2015, actriţa britanică a fost din nou nominalizată la Oscar pentru evoluţia sa din filmul "The Imitation Game. Jocul codurilor".

În 2007, Knightley a jucat împreună cu James McAvoy în filmul "Remuşcare", pelicula primind şase nominalizări la premiile Oscar. Printre filmele ei se mai numără "Să nu mă părăseşti/ Never Let Me Go" (2010), "The Beautiful and the Damned" (2011), "Metodă periculoasă/ A Dangerous Method" (2011), "Anna Karenina" (2012).