- Home
- Cultură-Media
- BRUXELLES, (09.03.2010, 15:58)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Premieră europeană: Cotidianul La Dernière Heure a apărut în versiune 3D
Cotidianul belgian La Dernière Heure a apărut pe piaţă, marţi, într-o variantă experimentală 3D, fotografiile şi reclamele din publicaţie fiind vizualizate în relief graţie unor ochelari stereoscopici inseraţi în această ediţie, care marchează o premieră în Belgia şi, totodată, în Europa.
60 afișări
Premieră europeană: Cotidianul La Dernière Heure a apărut în versiune 3D
"Scopul acestui joc a fost ca ziarul să apară integral în versiune 3D", a explicat redactorul-şef al publicaţiei, Hubert Leclercq, subliniind faptul că a fost nevoie de trei luni pentru a ajunge la acest rezultat.
Pentru a marca această ocazie, tirajul ziarului a fost mărit, de la 85.000 la 115.000 de exemplare.
"Pe fondul discuţiilor despre filmele, televiziunea şi jocurile 3D, am lansat o provocare", a spus Leclercq despre apariţia ziarului în versiune 3D, precizând că nu cunoaşte un precedent de acest fel în Europa, în afara experimentelor parţiale 3D.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Polonia este pregătită să-i trimită în ţara lor pe ucrainenii apţi de luptă
-
Ucraina caută soldaţi. Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Lukaşenko ameninţă cu Apocalipsa: avem zeci de focoase nucleare ruseşti şi suntem gata să le folosim
"Este doar o încercare, pentru moment nu va fi o continuare", a mai spus el.
Potrivit lui Leclercq, în afară de costurile mai ridicate, pregătirea unui astfel de ziar necesită mai mult timp, care, pe termen lung, ar ridica o problemă privind organizarea muncii. Pregătirea fiecărei fotografii durează circa 20 de minute şi nu doar unul, aşa cum se întâmplă în cazul imaginilor obişnuite.
Leclercq este de părere că "nu va fi uşor de popularizat această tehnică, din cauza constrângerilor impuse de ochelari".
Conceptul grafic al ziarului a fost schimbat, fiind incluse mai multe fotografii. "Le-am cerut jurnaliştilor să accepte ca prioritatea să fie acordată, de data aceasta, imaginilor", a mai spus redactorul-şef al publicaţiei.
Pe de altă parte, pentru a realiza această ediţie specială a fost nevoie de contribuţia directorilor artistici din agenţiile de publicitate. "În acest număr sunt prezenţi advertiseri care în mod obişnuit nu îşi fac reclamă în ziare", a mai spus Leclercq.
"Costă mai mult, deoarece ziarul a fost imprimat pe o hârtie mai albă, de revistă", a mai spus Leclercq despre costurile de producţie ale ediţiei.
În pofida acestor costuri mai ridicate, ziarul a fost vândut la preţul său obişnuit.
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Umilită din cauza listei de cumpărături! Ce a pățit Lili din Iași, după ce a luat coniac și bere de la magazinul din apropierea casei
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe