Primul număr al Men's Health sub licenţă Attica Media, în martie

Primul număr al revistei Men's Health lansat sub licenţă Attica Media, care a achiziţionat titlul de la Burda România, va fi cel din martie, care apare pe piaţă la sfârşitul lunii februarie, într-un tiraj de 20.000 de exemplare.

223 afișări
Imaginea articolului Primul număr al Men's Health sub licenţă Attica Media, în martie

Primul număr al Men's Health sub licenţă Attica Media, în martie

"Preluarea Men's Health întăreşte poziţia companiei de lider în preferinţele cititorilor de reviste pentru bărbaţi. Vom accentua dezvoltarea brandului Men's Health în România, ca expresie a stilului de viaţă al bărbatului modern. Vom întări prezenţa în online, cât şi implicarea în organizarea de evenimente, pentru a construi un contact nemijlocit cu toţi cei ce împart convingeri şi un stil de viaţă similar", a declarat Răzvan Roşu, General Manager Attica Media.

Încă din 1987, Men's Health şi-a concentrat toate resursele pentru a învăţa ce-şi doresc bărbaţii.

Men's Health este o revistă de lifestyle care se adresează bărbaţilor activi, pentru care viaţa este o şcoală continuă, unde învaţă cum să-şi maximalizeze potenţialul. În România, primul număr Men's Health a apărut în aprilie 2005, iar în prezent, după aproape cinci ani, revista are un public-ţintă foarte clar definit.

"Rodale este foarte încântat că îşi poate uni forţele cu Attica Media pentru a continua succesul titlului Men's Health în România", a declarat Kevin LaBonge, Rodale International Business Development Director.

Men's Health România va fi coordonat în continuare de Răzvan Spiridon, redactor-şef al publicaţiei încă de la primul număr. "Men's Health va continua să fie 100% în slujba cititorilor săi, fiecare material din planul editorial urmând să conţină, ca de obicei, informaţii utile existenţei cotidiene a bărbatului român. Vom continua să fim cel mai bun partener de drum al celor care au încredere în ei, fără a conta vârsta, greutatea, înălţimea, sau salariul acestora. Nu vom da sfaturi, ci soluţii în plus, verificate, pentru problemele ce apar pe parcursul vieţii unui bărbat", spune Spiridon.

Burda România a anunţat, la începutul lunii noiembrie 2009, că în decembrie se încheie contractul prin intermediul căruia Burda România a deţinut licenţa pentru editarea revistei Men's Health.

Attica Media mai deţine titlurile Playboy şi InStyle România.

Revista pentru bărbaţi Men's Health, care a fost lansată în Statele Unite ale Americii în 1988, are în prezent 39 de ediţii internaţionale şi peste 15 milioane de cititori. Rodale Inc. este o importantă companie americană, fondată în 1930, care publică cele mai cunoscute reviste de lifestyle sănătos, nutriţie şi sport, între care Men's Health, Women's Health, Prevention, Running Times, Organic Gardening, Mountain Bike şi Bicycling.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici