- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (27.10.2016, 15:59)
- Katy Marinescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Pro TV, Antena 1 şi Antena 3, somate de CNA pentru depăşirea duratei de publicitate
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a somat în şedinţa de joi, 27 octombrie, televiziunile Pro TV, Antena 1 şi Antena 3 din cauza depăşirii duratei legale de publicitate în perioada aprilie – august.
11465 afișări
Pro TV, Antena 1 şi Antena 3, somate de CNA pentru depăşirea duratei de publicitate
De asemenea, potrivit monitorizării din luna mai, ferestrele publicitare difuzate în ecran partajat de către Pro TV au depăşit (ca suprafaţă) ferestrele editoriale.
Conform tabelelor prezentate în şedinţa CNA, în cele cinci luni monitorizate, Antena 1 a adunat mai multe depăşiri care au însumat 7 minute şi 5 secunde; Antena 3 – 6 minute şi 36 de secunde, iar Pro TV – 5 minute şi 7 secunde.
Consiliul a decis să sancţioneze televiziunile care au depăşit spaţiul legal de publicitate cu mai mult de 5 minute (cumulat, în cele cinci luni monitorizate).
TITLURILE ZILEI
-
-
astăzi, 07:57
• Expert: Bolile transmise de ţânţari se răspândesc în Europa din cauza crizei climatice
-
astăzi, 07:24
• Veneţia introduce o taxă de intrare de 5 euro începând de joi
-
ieri, 21:31
• Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
-
-
ieri, 20:55
• Plata în avans a pensiilor pentru luna mai, pe ordinea şedinţei de Guvern de joi de la Timişoara
-
ieri, 20:30
• Şeful TikTok, după promulgarea legii care ar putea interzice aplicaţia în SUA: Nu plecăm nicăieri
-
ieri, 18:49
• CSM a respins cererea de suspendare din funcţie a judecătoarei lui Vlad Pascu
-
ieri, 17:53
• Atenţionare MAE: Franţa menţine controalele la frontierele interne până în 31 octombrie
-
ieri, 17:32
-
ieri, 16:29
• Proiectul Start Up Nation 2024 a fost pus în consultare publică
-
• Eficienţa Energetică în viaţa oamenilor din perspectiva anilor 2050
-
ieri, 15:52
• Piedone, răspuns pentru Ciolacu: Exclus să mă retrag din această cursă
-
ieri, 15:35
-
ieri, 14:59
-
ieri, 11:55
"Proporţia de spoturi publicitare televizate şi spoturi de teleshopping dintr-un interval de o oră nu poate depăşi 20%, respectiv 12 minute; în cazul televiziunii publice durata acestora nu poate depăşi 8 minute din timpul oricărei ore date", potrivit articolului 35(1) din Legea Audiovizualului.
În cazul Pro TV, CNA a ţinut cont şi de nerespectarea articolului 107(1-a) din Codul de reglementare a conţinutului audiovizual – "Publicitatea pe ecran partajat se difuzează cu respectarea următoarelor condiţii cumulative: a) să fie clar separată de conţinutul editorial printr-o divizare a suprafeţei ecranului, obţinută prin afişarea spoturilor publicitare într-o fereastră publicitară distinctă de fereastra editorială; pentru a nu altera programul principal nu trebuie modificat raportul de aspect al imaginii acestuia, iar suprafaţa ferestrei publicitare nu trebuie să depăşească suprafaţa ferestrei editoriale".
În perioada aprilie - august 2016 au fost monitorizate duratele inserţiilor de publicitate în intervalul orar 18:00-23:00, pentru televiziunile Antena 1, Antena 3, B1 TV, Kanal D, Naţional TV, Prima TV, Pro TV, Realitatea TV, TVR 1 şi România TV.
Pentru calculul acestor durate s-au preluat măsurătorile duratelor spoturilor de publicitate comercială efectuate de Kantar Media şi s-au prelucrat ţinându-se seama de prevederile din Legea audiovizualului.
La monitorizarea duratei publicităţii, CNA nu a luat în considerare duratele mesajelor de avertizare şi ale copertelor de separare, duratele anunţurilor de sponsorizare, duratele secvenţelor de autopromovare şi duratele mesajelor care nu constituie comunicare comercială, identificate între coperte cu menţiunea "Mesaj/ mesaje de interes public".
Propunerea de somare pentru cele trei televiziuni a fost adoptată cu unanimitate de voturi. Şedinţa CNA de joi, 27 octombrie, s-a desfăşurat în prezenţa a opt membri: Florin Gabrea, Vasile Buda, Monica Gubernat, Gabriel Tufeanu, Radu Herjeu, Dorina Rusu, Răsvan Popescu (vicepreşedintele CNA) şi Călin Cristea.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Trebuie să investim 500 de miliarde euro în următorii 15 ani ca să ajungem la dublarea PIB-ului. În primul rând în industria de învățare. PIB-ul nu crește cu proști
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Prognoza meteo Accuweather actualizată | Temperaturi anormale în București, după trecerea valului saharian
CANCAN.RO
Gestul bizar pe care Prințesa Kate Middleton îl face NOAPTEA, pe întuneric. Prințul William a înlemnit când a văzut-o
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe