Radioul Public vrea să se promoveze, cu 22.500 de euro, la televiziunea de ştiri Euronews

Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) vrea să încheie un contract de publicitate media, în valoare de 22.500 de euro, cu televiziunea de ştiri europeană Euronews, pentru promovarea celei de-a doua ediţii a Festivalului Internaţional al Orchestrelor Radio - RadiRo.

355 afișări
Imaginea articolului Radioul Public vrea să se promoveze, cu 22.500 de euro, la televiziunea de ştiri Euronews

Radioul Public vrea să se promoveze, cu 22.500 de euro, la televiziunea de ştiri Euronews

Comitetul Director al SRR a adoptat recent o dispoziţie în acest sens. Conform documentului, s-a aprobat încheierea unui contract de publicitate media cu Euronews pentru difuzarea a 66 de spoturi de 10 secunde la Euronews, în perioada 15 - 28 septembrie, la o valoare estimată de 22.500 de euro net, cu respectarea legislaţiei în vigoare.

Contactaţi de agenţia MEDIAFAX, reprezentanţii Radioului Public au declarat că acest contract, între SRR şi Euronews, este încă în curs de negociere, termenii urmând să fie definitivaţi.

"Atribuirea se face, în cazul semnării contractului, prin procedura achiziţiei directe, în temeiul O.U.G. 34/2006 cu completările şi modificările ulterioare, fiind finanţat din publicitatea atrasă", au precizat reprezentanţii SRR.

Aceştia au explicat că Euronews ar urma să difuzeze "un spot ce prezintă cea de-a doua ediţie a Festivalului Internaţional al Orchestrelor Radio (RadiRo, n.r.), eveniment unic în Europa, care reuneşte la Bucureşti cinci orchestre radio, solişti şi dirijori de talie mondială, beneficiul de imagine al României fiind incontestabil".

Concertele festivalului vor face parte din stagiunea EuroRadio a European Broadcasting Union (EBU) şi vor putea fi descărcate de pe platformele EBU de ascultătorii tuturor posturilor publice din Europa. Aceleaşi concerte vor fi oferite şi pe platforma partenerilor SRR de la ABU (Asia-Pacific Broadcasting Union).

Conform reprezentanţilor SRR, precedenta ediţie a festivalului RadiRo (din 2012) a fost promovată la televiziunea de muzică clasică Mezzo.

Întrebaţi de ce au ales în acest an Euronews pentru promovarea Festivalului RadiRo, reprezentanţii SRR au invocat audienţa pe care o are această televiziune de ştiri.

"Negociem cu Euronews deoarece, conform studiilor de audienţă TelmarPeaktime / EurodataTV / peoplemeters, canalul de ştiri Euronews are 7,19 milioane de telespectatori pe zi în Europa, mai mult decât CNN International şi BBC World News cumulat. Spre deosebire de televiziunile transnaţionale Mezzo sau Arte, dedicate muzicii clasice şi având un public specific, Euronews se adresează unui public generalist, mult mai larg, având o arie de acoperire mondială", au explicat reprezentanţii Radioului Public.

Festivalul RadiRo, organizat de Radio România, este singurul eveniment de gen dedicat în exclusivitate orchestrelor radio.

Ediţia a II-a a RadiRo se va desfăşura în perioada 20 - 27 septembrie şi va aduce în premieră la Bucureşti cinci orchestre radio europene, dirijori şi solişti de primă mărime în peisajul muzical internaţional. Directorul de onoare al RadiRo 2014 este dirijorul Cristian Mandeal.

Ediţia din acest an a festivalului va fi deschisă de Orchestra Simfonică Radio din Finlanda, pe 20 septembrie, de la ora 19.00, la Sala Radio din Bucureşti.

"RadiRo este un proiect de interes naţional şi, alături de proiectul de tradiţie Gaudeamus, constituie deja vectori importanţi în activitatea Radio România pentru îndeplinirea misiunii sale publice", conform SRR.

Lansată în 1993, televiziunea de ştiri Euronews emite în momentul de faţă în 155 de ţări, programele sale fiind recepţionate în 400 de milioane de case. În prezent, Euronews realizează program complet, simultan în 13 limbi - arabă, engleză, franceză, germană, greacă, ungară, italiană, portugheză, rusă, spaniolă, farsi, turcă şi ucraineană. Principalii competitori ai Euronews sunt CNN şi BBC World.

Euronews este un grup media independent, care are în acţionariat 24 de grupuri de televiziune publice, între care şi TVR din România.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici