Revista Diva trece, din februarie, la apariţie lunară

Revista Diva, editată de Ringier România, trece, începând din luna februarie, la apariţie lunară, după ce în martie 2009 s-a relansat şi a devenit publicaţie bilunară, fiind lansată în octombrie 2008 ca săptămânal, informează Ringier.

170 afișări
Imaginea articolului Revista Diva trece, din februarie, la apariţie lunară

Revista Diva trece, din februarie, la apariţie lunară

Astfel, din 25 ianuarie, revista va fi relansată şi va deveni lunară, având mai multe pagini şi un layout mai aerisit, cu rubrici noi şi pictoriale inedite.

În prezent, revista are un tiraj de 30.000 de exemplare şi un preţ de 6,99 lei.

Revista Diva a fost lansată pe 20 octombrie 2008, fiind tipărită în format de 230/300, cu 68 de pagini, cu apariţie săptămânală, la preţul de 2,99 lei. Tirajul iniţial al revistei a fost de 70.000 de exemplare. Revista s-a relansat în martie 2009, trecând de la apariţia săptămânală la cea bilunară, cu un tiraj de 40.000 de exemplare, accentul fiind pus pe dinamism şi interactivitate.

Ringier a intrat pe piaţa românească în 1992, din portofoliul companiei făcând parte titluri precum Evenimentul zilei (cotidian reference), Capital (săptămânal de business), Libertatea (tabloid) şi revistele Bolero, Libertatea pentru femei, Unica, Bravo şi BravoGIRL. Grupul elveţian Ringier este prezent în zece ţări, are peste 7.000 de angajaţi, editează circa 120 de ziare şi reviste, produce aproximativ 20 de programe de televiziune şi operează 50 de platforme online şi 11 tipografii.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici