- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (07.12.2012, 17:59)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
România - destinaţie turistică în timpul Festivalului Enescu, promovată de Ministerul Turismului
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va promova Festivalul şi Concursul Internaţional "George Enescu", iar România, ca destinaţie de turism, va fi promovată în contextul organizării ediţiei din 2013 a evenimentului, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
294 afișări
România - destinaţie turistică în timpul Festivalului Enescu, promovată de Ministerul Turismului (Imagine: Felix Cuceanu/Mediafax foto)
Potrivit sursei citate, Ministerul Culturii şi Patrimoniului Naţional (MCPN) a semnat un protocol de parteneriat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) pentru promovarea ediţiei din 2013 a Festivalului "George Enescu".
"Festivalul «George Enescu» este evenimentul care promovează cel mai bine numele şi opera marelui compozitor şi, în acelaşi timp, imaginea României în lume. Din acest motiv, Festivalul Enescu trebuie să devină o emblemă pentru România - un brand cultural de ţară", a declarat ministrul Culturii, PuPuiu Haşotti
ULTIMELE ȘTIRI
-
Studiu. Schimbările climatice provocate de om au „încetinit rotația Pământului” și ar putea afecta modul în care măsurăm timpul
-
Grindeanu: Construcţia unui nou drum de mare viteză are finanţarea asigurată
-
Actele de hărţuire la locul de muncă vor fi considerate şi cele din delegaţii sau team-building-uri
-
Perioada în care firmele nu sunt amendate pentru că nu folosesc e-Factura, prelungită
Ca urmare a acestei iniţiative, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va promova festivalul în cadrul acţiunilor de marketing turistic pe care le derulează în mod curent. Totodată, colaborarea se referă la promovarea de itinerarii culturale aferente evenimentului, a muzeelor, caselor memoriale, aşezămintelor culturale, având tematica "George Enescu".
Astfel de acţiuni se referă la asigurarea unui spaţiu dedicat promovării festivalului în standul României organizat de MDRT la târgurile şi expoziţiile turistice la care participă, la organizarea de vizite de documentare tematice, în România, pentru diverse categorii de publicuri, la includerea evenimentului şi a obiectivelor turistice tematice în propriile materiale de informare - broşuri, pliante, CD-uri -, în special în cele destinate promovării turismului cultural, şi la alte instrumente de marketing turistic gestionate de reprezentanţele MDRT din străinătate.
În ceea ce priveşte Ministerul Culturii şi Patrimoniului Naţional, acesta va asigura realizarea, de către organizatorul evenimentului, a materialelor de promovare a evenimentului - cataloage, broşuri, pliante, postere, ghiduri, materiale audio-video, CD-uri, DVD-uri, dar şi promovarea brandului de turism al României, prin inserarea în propriile materialele editate cu prilejul festivalului, stabilirea acelor itinerarii tematice care să fie promovate şi participarea la evenimentele organizate de MDRT, prin susţinerea de prezentări cu privire la festival.
Acţiunile punctuale în cadrul cărora MCPN şi MDRT vor colabora în baza acestui protocol vor fi stabilite în următoarele săptămâni de direcţiile de specialitate din cele două ministere.
Cea de-a XXI-a ediţie a Festivalului şi Concursului Internaţional "George Enescu" se va desfăşura în perioada 1 - 28 septembrie 2013, la Bucureşti.
Guvernul României, prin Ministerul Culturii şi Patrimoniului Naţional - Artexim, este producător al evenimentului, iar Primăria Municipiului Bucureşti, Societatea Română de Radiodifuziune, Societatea Română de Televiziune au calitatea de co-producători.
Festivalul a avut deschiderea oficială în data de 4 septembrie 1958, la trei ani după moartea lui George Enescu, marcând debutul celei mai importante manifestări muzicale internaţionale găzduite de România.
Citește pe alephnews.ro: VIDEO. Primul om cu cip Neuralink în creier joacă „Mario Kart” cu ajutorul device-ului
Citește pe www.zf.ro: Capcana din maşinile şoferilor: Detaliul pe care conducătorii auto îl ignoră zilnic şi le poate aduce o amendă de 3.300 lei
Citește pe www.zf.ro: Surpriză de la Kaufland în România. A investit deja peste 1 mil. euro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Imaginile durerii! Mama Andreei a clacat la înmormântarea fetiței sale. Scene îngrozitor de dureroase pe ultimul drum al tinerei
CANCAN.RO
Ce se întâmplă când bei vin roșu, de fapt. Expertiza surprinzătoare a medicului Vlad Ciurea
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe