- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (17.04.2012, 14:15)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Romtelecom şi RCS au câştigat împreună drepturile de difuzare pentru meciurile din UEFA Champions League
Romtelecom şi RCS&RDS, cei mai importanţi doi operatori de pe piaţa locală de telecomunicaţii, au câştigat drepturile de difuzare pentru meciurile din UEFA Champions League, pentru următoarele trei sezoane, 2012-2015, ca urmare a înaintării unei oferte comune în acest sens.
2469 afișări
Romtelecom şi RCS au câştigat împreună drepturile de difuzare pentru meciurile din UEFA Champions League (Imagine: Shutterstock)
Potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX de Romtelecom, "câştigarea acestor drepturi de către cele două companii se va concretiza în difuzarea competiţiei atât pe Dolce Sport, cât şi pe canalele dedicate ale celuilalt operator, ceea ce va permite unui număr mai mare de clienţi pasionaţi de sport să poată urmări meciurile celei mai importante competiţii fotbalistice intercluburi din Europa".
Drepturile includ difuzarea tuturor meciurilor fie în direct, fie în reluare, precum şi rezumatele din serile de marţi şi miercuri, ca şi magazinul săptămânal "UEFA Champions League". Meciurile sunt produse HD. În serile în care există mai multe meciuri la aceeaşi oră, acestea vor fi programate atât pe canalul HD, cât şi pe cele SD, se mai spune în comunicat.
TITLURILE ZILEI
-
-
astăzi, 07:57
• Expert: Bolile transmise de ţânţari se răspândesc în Europa din cauza crizei climatice
-
astăzi, 07:24
• Veneţia introduce o taxă de intrare de 5 euro începând de joi
-
ieri, 21:31
• Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
-
-
ieri, 20:55
• Plata în avans a pensiilor pentru luna mai, pe ordinea şedinţei de Guvern de joi de la Timişoara
-
ieri, 20:30
• Şeful TikTok, după promulgarea legii care ar putea interzice aplicaţia în SUA: Nu plecăm nicăieri
-
ieri, 18:49
• CSM a respins cererea de suspendare din funcţie a judecătoarei lui Vlad Pascu
-
ieri, 17:53
• Atenţionare MAE: Franţa menţine controalele la frontierele interne până în 31 octombrie
-
ieri, 17:32
-
ieri, 16:29
• Proiectul Start Up Nation 2024 a fost pus în consultare publică
-
• Eficienţa Energetică în viaţa oamenilor din perspectiva anilor 2050
-
ieri, 15:52
• Piedone, răspuns pentru Ciolacu: Exclus să mă retrag din această cursă
-
ieri, 15:35
-
ieri, 14:59
-
ieri, 11:55
În comunicat, Romtelecom precizează că această asociere are la bază optimizarea costurilor. "În primul rând, vorbim despre optimizare de costuri, având în vedere că operăm pe o piaţă cu o competiţie foarte ridicată şi un nivel al venitului mediu per utilizator foarte scăzut. Apoi, considerăm că este în beneficiul mai multor clienţi să aibă acces la acest produs TV de supercalitate", se spune în comunicat.
În privinţa împărţirii opţiunilor între Romtelecom (Dolce Sport) şi RCS&RDS (Digi Sport), în comunicat se spune că Romtelecom şi RCS&RDS au aceleaşi opţiuni. "Astfel, aceleaşi meciuri pot fi văzute în acelaşi timp de abonaţii celor două platforme, în funcţie de programele acestora", se mai spune în comunicat.
În ceea ce priveşte elementul diferenţiator al Romtelecom, faţa de competitorul RCS&RDS, în comunicat se spune: "Considerăm că de la bun început Dolce Sport şi-a asumat responsabilitatea de a face o diferenţă sesizabilă pe piaţa de profil, promovând exclusiv calitatea şi performanţa, de la competiţiile difuzate la nivelul discursului de talk-show sportiv şi până la echipa redacţională. Vom continua să păstrăm aceste elemente diferenţiatoare, reflectate atât în calitatea conţinutului, cât şi în standardele analizei sportive şi credem că publicul apreciază această abordare".
În ceea ce priveşte costurile asumate de ambele companii, Romtelecom spune că suma oferită nu va fi făcută publică, însă dă asigurări că este vorba "de nişte costuri pertinente pentru un produs superpremium de televiziune".
În ceea ce priveşte intenţiile Romtelecom şi RCS&RDS de a se asocia şi pentru alte competiţii, în comunicat se spune: "În funcţie de interesul clienţilor noştri este posibil să mai avem astfel de participări comune, dar la acest moment nu există niciun plan concret în acest sens".
Pe de altă parte, în comunicat, Romtelecom face referiri şi la difuzarea "free to air" a meciurilor din UEFA: "Există şi o televiziune «free to air» (TVR), care va transmite meciuri din această competiţie. Această televiziune va transmite câte un meci din fiecare etapă de UEFA Champions League. Ea are prima opţiune din ziua de marţi de UEFA Champions League, în cazul în care există o echipă din România calificată, regulă care nu se aplică şi în ziua de miercuri, când toate opţiunile sunt la Romtelecom şi la RCS&RDS".
Romtelecom este cel mai mare operator local de telefonie fixă şi are ca acţionari OTE - 54,01% şi Ministerul Comunicaţiilor - 45,99%. Romtelecom este acţionar la Cosmote România, al treilea operator local de telefonie mobilă, cu o participaţie de 30%, şi la NextGen Communications, o companie de cablu care activează pe piaţa telecom din 2008, unde deţine toate acţiunile.
Romtelecom a lansat în august 2010 propria televiziune cu profil sportiv - Dolce Sport. În afară de Dolce Sport, Romtelecom deţine şi televiziunile sportive Dolce Sport 2 şi Dolce Sport HD, canalul de videotext Dolce Info, dar şi trei licenţe pentru trei televiziuni de filme.
RCS&RDS şi-a dezvoltat propria infrastructură de telecomunicaţii pe suport de fibră optică şi acoperă cu servicii de cablu TV, internet, telefonie fixă şi mobilă peste 200 oraşe din ţară. RCS & RDS este, totodată, unul din cei mai importanţi operatori din regiune, furnizând servicii de telecomunicaţii şi în Ungaria, Cehia, Slovacia, Croaţia şi Serbia.
În prezent, RCS&RDS deţine televiziunile de sport Digi Sport, canalul Digi TV Info (care difuzează, printre altele, informaţii despre ofertele şi serviciile companiei), televiziunea de ştiri Digi 24 şi televiziunile de filme Digi Film 1 şi Digi Film 2. De asemenea, RCS&RDS este acţionar la Music Channel, H!T Music Channel şi UTV.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Trebuie să investim 500 de miliarde euro în următorii 15 ani ca să ajungem la dublarea PIB-ului. În primul rând în industria de învățare. PIB-ul nu crește cu proști
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Prognoza meteo Accuweather actualizată | Temperaturi anormale în București, după trecerea valului saharian
CANCAN.RO
Gestul bizar pe care Prințesa Kate Middleton îl face NOAPTEA, pe întuneric. Prințul William a înlemnit când a văzut-o
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 08:29
Memorandum de cooperare în domeniul energiei nucleare, semnat de România şi Coreea de Sud
-
astăzi, 07:45
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 792. Zelenski avertizează că Rusia plănuieşte să perturbe summitul de pace de la Elveţia / SUA confirmă că au trimis rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina