- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (07.03.2016, 17:28)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Televiziunea Happy Channel s-a lansat astăzi, înlocuind Euforia TV
Happy Channel s-a lansat, luni, la ora 16.00, înlocuind Euforia TV, şi îşi propune să fie o televiziune dedicată femeilor, care va difuza atât seriale consacrate, cât şi producţii proprii, precum "Dreptul la fericire" şi "Happy Day".
31668 afișări
Televiziunea Happy Channel s-a lansat astăzi, înlocuind Euforia TV
Happy Channel a debutat, luni, pe piaţa audiovizualului românesc, difuzând seriale precum "Inima mea e a ta", o producţie din 2015 a companiei Televisa.
Marţi, pe 8 martie, Happy Channel va începe să difuzeze şi producţii proprii, respectiv reality show-ul experiment "Dreptul la fericire" şi rubrica "Happy Day", cu Cristina Ciobănaşu şi Vlad Gherman, după cum au declarat, pentru MEDIAFAX, reprezentanţii Antena Group, care operează această televiziune.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Îți citește Poliția mesajele? Europol vrea să elimine criptarea din WhatsApp și Signal. Care sunt argumentele invocate
-
Undă verde pentru Centura Verde Bucureşti-Ilfov. Vot cu unanimitate din partea comisiilor reunite pentru mediu şi pentru păduri din Senat
-
Serghei Şoigu anunţă un număr impresionant de morţi în tabăra duşmanilor ucraineni
-
Grindeanu: Pas important pentru construcţia unei noi autostrăzi: Alternativa Techirghiol
Happy Channel se va adresa în principal segmentului feminin din zona comercială (femei din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani), dar va avea oferte dedicate şi întregii familii.
Televiziunea se va poziţiona în zona televiziunilor militante, fapt care, potrivit Antena Group, este o abordare nouă pe piaţă media din România. Astfel, noua televiziune îşi propune nu doar să ofere telespectatoarelor producţii de calitate, targetate pe dorinţele şi aşteptările lor, ci şi să le reprezinte cauzele şi să militeze pentru ele.
La nivelul structurii de programe, Happy Channel va continua seria producţiilor deja consacrate, precum "Dr. House", "Downtown Abbey", "Suits" şi "Prizoniera dragostei". Totodată, televiziunea va difuza şi seriale noi, producţii sud-americane (marca Televisa), europene şi seriale americane.
"Happy Channel este un nume cu care am fost asociată acum ceva vreme. Drepturile de marcă au fost însă cesionate către Antena Group şi mă bucur să spun că Happy Channel este acum exact rezultatul pe care eu mi-l doream: un canal de televiziune dedicat femeilor, dar şi familiei, un post care, contrar tendinţei de tabloidizare, ocoleşte această zonă şi vorbeşte despre valori, despre puterea de a lupta, despre poveşti frumoase şi despre dreptul fiecăreia dintre noi de a-şi găsi fericirea! În strategia canalului pentru anii ce urmează există şi dezvoltarea unui serial românesc", a declarat Ruxandra Ion, consilier de conţinut al Happy Channel, în luna ianuarie, atunci când Antena Group a anunţat intenţia privind lansarea acestei televiziuni.
Ruxandra Ion, un nume de referinţă în producţia de televiziune din România, a devenit, din decembrie 2015, consultant de conţinut al Euforia TV.
Aceasta a obţinut, în septembrie 2014, prin intermediul societăţii Act Smart Television SRL, o licenţă audiovizuală de la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), pentru a lansat o televiziune cu denumirea Happy Channel. Această televiziune nu a fost însă pusă în funcţiune.
Pe de altă parte, Antena Group a primit în 4 februarie 2016 aprobarea CNA de a transforma televiziunea Euforia TV în Happy Channel.
În faţa CNA, reprezentanţii Antena Group au spus că Happy Channel va încerca să prezinte partea frumoasă a lucrurilor, fără a tabloidiza.
Investiţia inţială în lansarea Happy Channel se ridică la două milioane de euro, potrivit documentelor depuse la CNA de Antena Group.
Conform planului financiar din proiectul Happy Channel depus la CNA, bugetul total de operare a televiziunii se ridică la 3,2 milioane de euro pe an (cheltuieli de producţie, marketing, cheltuieli salariale - 2,3 milioane de euro; administrative - 800.000 de euro, amortizări echipamente - 100.000 de euro).
Totodată, televiziunea estimează venituri anuale de aproximativ 3 milioane de euro generate în proporţie de 75% de publicitate şi 25% din alte surse (teletext, teleshopping etc).
Citește pe alephnews.ro: Cum depășești emoțiile atunci când ai un interviu de angajare? Onestitatea, principala miză a ambelor părți
Citește pe www.zf.ro: Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Elon Musk dă pe toată lumea afară: După ce a concediat 14.000 de angajaţi, celebrul miliardar a decis să renunţe la o divizie întreagă abia formată
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ultimele cuvinte pe care Ana-Maria a reușit să le rostească mamei sale, înainte să fie găsită moartă: „Mi-a zis că…”
CANCAN.RO
Diagnosticul de cancer al prințesei Kate Middleton: Meghan și Harry pun sare pe rana regală?
GANDUL.RO
Armata OBLIGATORIE în România? ANUNȚUL lui Iohannis! AVERTISMENT cutremurător privind RĂZBOIUL în Europa
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe