- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (09.11.2010, 12:06)
- , ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Televiziunea pentru femei TLC va fi lansată în România, în ianuarie 2011
Televiziunea de divertisment pentru femei TLC va fi lansată în România pe 20 ianuarie 2011, postul urmând să fie iniţial disponibil în pachetul de bază analogic şi digital al companiei UPC, au anunţat reprezentanţii Discovery Networks, marţi, într-o conferinţă de presă.
240 afișări
Televiziunea pentru femei TLC va fi lansată în România, în ianuarie 2011
Lansarea în România a televiziunii TLC, un post din portofoliul Discovery Communications, a fost anunţată în cadrul unei conferinţe de presă de către Phillip Luff, Acting General Manager, Discovery Networks Europa Centrală, şi Ada Roseti, Channel Director România, Ungaria, Republica Cehă, Slovacia, Discovery Networks Europa Centrală.
TLC, unul dintre cel mai bine cotate posturi pentru femei din Statele Unite, este o televiziune de divertisment, având ca public ţintă femeile cu vârsta cuprinsă între 25 şi 49 de ani, iar programele acesteia sunt bazate pe realităţile cu care ele se confruntă în fiecare zi. În urma cercetărilor desfăşurate de Discovery Networks în mai multe ţări din Europa, printre care şi România, a reieşit faptul că femeile moderne îndeplinesc roluri diverse şi nu vor să fie încadrate în stereotipuri.
TITLURILE ZILEI
-
-
ieri, 19:42
• Unul dintre cei mai mari angajatori din România închide o fabrică de componente auto
-
ieri, 22:17
• Reacţia lui Biden după violenţele din campusuri: Au dreptul să protesteze, dar nu să provoace haos
-
ieri, 18:52
• Un stâlp electric s-a păbuşit în craterul de la Slănic. Alte 16 persoane, evacuate din apartamente
-
ieri, 21:55
• Turcia suspendă schimburile comerciale cu Israel din cauza războiului din Fâşia Gaza
-
ieri, 16:13
• Elveţia a invitat peste 160 de ţări la conferinţa pentru pace în Ucraina. Rusia nu este pe listă
-
ieri, 15:45
• Scholz şi Macron se întâlnesc la Paris înainte de vizita lui Xi Jinping în Europa
-
ieri, 18:23
-
ieri, 16:50
-
ieri, 13:23
• Mii de sibieni şi turişti vor lua lumină din Muzeu. Necula: Pădurea are memoria oamenilor
-
ieri, 09:45
• Tesla: conducere autonomă şi hărţi în China? Ce a obţinut Musk
-
ieri, 12:28
• Dreapta Unită acuză BEC de comiterea unui nou abuz împotriva Diasporei
-
ieri, 13:39
• O nouă cerere de eliberare pe cauţiune a Prinţului Paul, judecată vineri în Malta - surse
-
ieri, 13:02
• Cinci schelete fără mâini şi fără picioare, găsite în faţa casei liderului nazist Hermann Göring
-
ieri, 11:29
• Raport Human Rights Watch: armata rusă a executat soldaţi ucraineni care se predau
-
ieri, 07:19
• Numărul morţilor după prăbuşirea unei autostrăzi în China a ajuns la 36
Astfel, potrivit reprezentanţilor Discovery, TLC oferă divertisment de calitate pentru orice ocazie şi programe pe subiecte diverse, de la provocări în carieră la transformări de imagine spectaculoase, de la viaţa de familie la sfaturi practice pentru problemele întâlnite zi de zi. Totodată, TLC prezintă personaje cu experienţe extraordinare şi cu poveşti autentice. Postul oferă telespectatorilor programe de divertisment, care le permit acestora să descopere lucruri noi, emisiunile fiind destinate întregii familii.
Postul TLC va fi disponibil în pachetul de bază analogic şi digital UPC România, începând cu data de 20 ianuarie 2011, urmând ca distribuiţia să fie lărgită în funcţie de interesul partenerilor de cablu şi satelit. Grila de programe TLC va fi alcătuită în concordanţă cu preferinţele telespectatorilor români, compania plănuind să lanseze şi vânzări de publicitate pe acest post.
Lansarea televiziunii TLC în România are la bază un studiu care s-a desfăşurat pe şase pieţe europene - România, Polonia, Rusia, Italia, Suedia şi Norvegia.
"Studiul a încercat să vadă cum îşi definesc femeile din aceste ţări propria feminintate şi problemele cu care se confuntă şi, în funcţie de aşteptările lor şi de programele pe care le putem oferi pe acest canal, am realizat întreaga poziţionare a canalului", a explicat Ada Roseti.
Ea a mai spus că din studiu a reieşit faptul că femeile din România sunt "calculate şi foarte planificate". "Îşi planifică bugetul, se duc la cumpărături cu liste, sunt cu picioarele pe pământ şi nu au ieşiri din realitate, nu-şi doresc lucruri imposibile. În acelaşi timp, sunt deschise către lucruri noi. Privesc televiziunea ca pe o fereastră deschisă către o lume nouă". Totodată, Ada Roseti a spus că femeile din România, spre deosebire de femeile din alte regiuni din Europa, nu-şi doresc o televiziune pe care să o savureze singure, ci împreună cu familia.
Potrivit acesteia, iniţial, pe TLC vor fi difuzate exclusiv programe internaţionale de non-ficţiune. "Vom introduce treptat şi unu sau două programe de ficţiune, pentru că studiul ne-a arătat foarte clar că femeile ca public ţintă preferă poveştile (...) Avem planuri şi pentru producţii locale", a explicat Ada Roseti.
"Lansarea TLC în România este o nouă dovadă că Discovery investeşte în permanenţă în consolidarea poziţiei sale de lider pe piaţă, prin dezvoltarea ofertei de programe şi prin adaptarea la specificul local. TLC va fi un complement pentru Discovery Channel, asigurând partenerilor noştri de distribuţie şi de publicitate un conţinut de calitate pentru publicul feminin", a declarat Phillip Luff, Acting General Manager, Discovery Networks Europa Centrală.
Din oferta de programe cu care se va lansa postul TLC fac parte câteva serii cunoscute la nivel internaţional, care prezintă personaje reale în diverse situaţii de viaţă, precum: "Poliţistele din Broward County" - povestea unor femei poliţist şi a realităţilor cu care se confruntă în lupta pe care o duc zi de zi pentru apărarea legii, "Ghid pentru părinţi - Situaţii extreme" - cazuri reale şi sfaturi privind îngrijirea copilului oferite de cea mai celebră dădacă din lume, Jo Frost, "PR şi modă la New York" - povestea lui Kelly Cutrone, una dintre cele mai puternice femei de afaceri din New York, care organizează prezentări de modă pentru nume celebre din această industrie.
În prezent, TLC este unul dintre cele mai bine cotate posturi pentru femei din Statele Unite. Este prezent în peste 99 de milioane de locuinţe în SUA, poziţionându-se printre primele 10 preferinţe în rândul principalelor grupuri demografice de femei (femei cu vârsta cuprinsă între 25 şi 54 de ani, între 18 şi 49 de ani şi între 18 şi 34 de ani).
TLC a fost lansat la nivel internaţional pe 4 martie 2010 în Norvegia. Pe 1 septembie 2010, postul a fost lansat pe 20 de pieţe din regiunea Asia-Pacific. Cea mai recentă etapă a extinderii globale a TLC a însemnat lansarea postului în Polonia, Serbia, Slovenia şi Bulgaria, la 1 octombrie 2010. În prezent, postul este disponibil în 29 de ţări din Europa, Asia şi America Latină. Până în primăvara anului 2011, oferta internaţională TLC va fi disponibilă în peste 75 de pieţe, ajungând în peste 100 de milioane de locuinţe în afara Statelor Unite.
TLC face parte din portofoliul Discovery Communications, care cuprinde şi Discovery Channel, disponibil în peste 180 de pieţe, şi Animal Planet, disponibil în peste 170 de pieţe.
În România, Discovery Networks distribuie în prezent şapte posturi TV: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, Discovery Travel&Living, Discovery HD Showcase şi ID Investigation Discovery.
Citește pe alephnews.ro: Războiul pentru dezvoltarea Inteligenței Artificiale a început. Apple recrutează zeci de experți de la Google pentru a-și extinde divizia de A.I.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
FOTO. Taylor Swift deține un portofoliu imobiliar în valoare de 100 de milioane de dolari. Câte locuințe posedă Miss Americana
Elon Musk nu are milă: A închis peste noapte întreaga divizie de Superchargere de la Tesla şi a dat afară pe toată lumea. Încă 500 de angajaţi se alătură celor 14.000 deja concediaţi
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Viciul lui sunt femeile! S-a logodit cu o actriță din filmele pentru adulți, iar la câteva zile s-a afișat cu un manechin spectaculos
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 21:55
Turcia suspendă schimburile comerciale cu Israel din cauza războiului din Fâşia Gaza
-
ieri, 21:51