The Huffington Post, Le Figaro, The New York Times şi Vice, la ICEEfest, în Bucureşti

Jurnalişti şi producători de conţinut de la mari publicaţii globale, precum The Huffington Post, The New York Times, Le Figaro, El Pais şi Vice, vin la festivalul dedicat internetului ICEEfest, care va avea loc pe 11 şi 12 iunie, în Bucureşti, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

368 afișări
Imaginea articolului The Huffington Post, Le Figaro, The New York Times şi Vice, la ICEEfest, în Bucureşti

The Huffington Post, Le Figaro, The New York Times şi Vice, la ICEEfest, în Bucureşti

Evenimentul va avea loc la Grand Cinema & More, din Băneasa Shopping City.

În prima zi, pe 11 iunie, de la ora 9.15, în cadrul sesiunii ''Quality content in the digital age'' ("Conţinut de calitate în era digitală"), vor vorbi Koda Wang, COO al The Huffington Post, şi Jean-Christophe Demarta, vicepresident Global Advertising al The New York Times.

The Huffington Post, un agregator online şi blog fondat de Arianna Huffington în 2005, este considerat cel mai popular site politic din SUA şi apare în top 100 site-uri de conţinut la nivel global. În 2011, Huffington Post a fost cumpărat de AOL cu 315 milioane de dolari, iar, în 2012, a devenit primul produs media 100% digital din SUA care are în palmares un premiu Pulitzer. În august 2014, Huffington Post a avut 115 milioane de vizitatori unici la nivel global, prima dată când a fost depăşit pragul de 100 de milioane.

În calitate de COO - Chief Operational Officier - al Huffington Post, Koda Wang se ocupă de afacerile globale ale companiei. Anterior, Wang a fost general manager al afacerilor internaţionale ale Huffington Post, ajutând la expansiunea produsului în 13 ţări, care generează în total jumătate dintre vizitatori. La ICEEfest 2015, tema prezentării lui Koda Wang va fi ''Becoming a global digital media company'' ("Cum să devii o companie media digitală globală").

The New York Times a fost înfiinţat în 1851 şi este supranumit ''The gray lady'' (Doamna în gri) datorită stilului conservator şi a imparţialităţii. De-a lungul istoriei, The New York Times a obţinut 114 premii Pulitzer, iar, în septembrie 2014, avea un tiraj de 1,38 milioane de exemplare zilnic, fiind al doilea cel mai mare cotidian din SUA după The Wall Street Journal.

În calitate de vicepresident Global Advertising al The New York Times, Jean-Christophe Demarta supraveghează activităţile internaţionale din portofoliul ziarului.

Vice - revista canadiană lansată în anii '90, care reinventează jurnalismul pentru generaţia celor născuţi după 2000 - vine la ICEEfest să vorbească despre modul în care internetul a schimbat fundamental modul în care tinerii consumă conţinut. Ce subiecte şi controverse îi preocupă şi cum arată "noul jurnalism"?

De asemenea, cei care lucrează în domeniul conţinuturilor (jurnalism, strategie, marketing, vânzări) şi vin la ICEEfest 2015 vor fi cu siguranţă interesaţi şi de sesiunea ''The champions of premium publishing'' ("Campionii publicaţiilor premium"), care va avea loc în cea de-a doua zi de ICEEfest 2015, pe 12 iunie, de la ora 12.00. În cadrul acesteia vor vorbi George Nimeh (Chief Digital Officer la KURIER), Victor Arbalzar Gonzalez (Head of Digital Operations la Prisa Noticias, editorul unor ziare celebre precum El Pais şi AS), Bertrand Gle (New Media Director la Le Figaro) şi Carsten Kritscher (Commercial Director la Vice), care vor vorbi despre provocările transformării media tradiţionale, dar şi despre alte teme care urmează să fie comunicate.

În plus, jurnaliştii şi ceilalţi participanţi interesaţi de domeniul media de la ICEEfest 2015 au ocazia să participe la workshopul ''The challenges of content producers'' ("Provocările producătorilor de conţinut"), care va avea loc pe 11 iunie, de la 14.30, şi la care vor participa Koda Wang, George Nimeh, Victor Arbalzar Gonzalez şi Carsten Kritscher.

ICEEfest - Interactive Central and Eastern Europe Festival - este organizat de ThinkDigital.

Bilete se găsesc pe site-ul oficial, www.iceefest.com.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici