- Home
- Cultură-Media
- (14.01.2016, 16:14)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Trenduri în comunicare, în România, în 2016: Hortensia Năstase mizează pe mobile, integrare şi relevanţă
Mediafax vă prezintă, începând de astăzi, previziunile unor specialişti cu realizări din industria de comunicare (media, advertising, digital etc.), referitoare la ceea ce se va întâmpla în piaţa românească în 2016. Hortensia Năstase, vicepreşedinte Creative Services la Lowe Group, vede lucrurile din unghiul comunicării de brand şi pune accentul pe mobile, integrarea mesajului pe mai multe suporturi şi bătălia pentru atenţia consumatorului.
1145 afișări
Trenduri în comunicare, în România, 2016: Hortensia Năstase mizează pe mobile, integrare şi relevanţă
1. Mobile
Îmi pun toţi banii nu pe mobile marketing per se, ci pe modul inteligent în care vom înţelege că gadget-urile ne îmbunătăţesc şi augmentează viaţa, pentru că ne ajută să ajungem la consumator în cel mai direct şi personal mod cu putinţă, până pe perna lui. O aplicaţie sau un site nu înseamnă nimic. Dar ajung să însemne totul dacă facem legătura cu ce îl preocupă pe omul de la capătul firului, dacă intrăm măcar pe unul dintre cele trei paliere care îl interesează realmente: fie îi dăm ceva ce are o utilitate reală în viaţa lui, rezolvându-i o problemă, fie îi dăm o bucată de entertainment care să îl ajute să se pună într-o lumină mai bună în faţa prietenilor - să nu uităm că trăim o viaţă Instagram-ready, în care de multe ori facem lucruri în viaţa offline doar pentru că vor da bine în online! -, fie îi arătăm empatie, fiind prezenţi acolo unde există o cauză socială care contează pentru el.
ULTIMELE ȘTIRI
-
LIVE UPDATE. Israelul a lansat un atac cu drone asupra Iranului/ Iranul neagă atacul
-
Iarnă în plină primăvară. Transfăgărăşanul este din nou acoperit de zăpadă
-
4.100 de pacienţi sunt pe listele de aşteptare pentru un transplant de rinichi sau ficat
-
Fenomene extreme. Zborurile în Europa devin tot mai turbulente şi imprevizibile
2. Integrare
Vom continua să vedem prelungirea obsesiei integrării – care este un efect firesc al faptului că, astăzi, clienţii aşteaptă idei mai puternice, structuri mai simple şi costuri mai bune. Aşa că alianţele şi fecundările dintre discipline vor fi din ce în ce mai numeroase. Asta înseamnă că cele mai de succes campanii nu se vor mai crampona în spotul de 30 de secunde, ci vor merge mai căutat spre a scrie o fărâmă de cultură urbană, prin creativitate, utilitate şi entertainment.
3. Relevanţă
Consumatorii noştri se concentrează timp de maxim 6 secunde. După care, i-am pierdut. Se uită la smartphone de patru ori pe noapte dacă bingaie lângă ei. Dimineaţa, petrec mai mult timp verificând mailurile decât luând micul dejun. Peste zi, îşi verifică smartphone-ul de 20 de ori pe oră – asta înseamnă odată la fiecare trei minute! Brandurile trăiesc un război mondial în care miza este timpul oamenilor. Fiecare secundă câştigată este un procent în plus în vânzări. Iar ca să atragi atenţia oamenilor pe care îi enervezi când le întrerupi spotul pe Youtube sau chatul pe Facebook, trebuie să bifezi criteriul RELEVANŢĂ dacă vrei să fii luat în considerare ca brand.
Citește pe alephnews.ro: Votul ONU pentru recunoașterea statului palestinian: SUA votează împotrivă
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei”
Banca românească care a surprins pe toată lumea. Nimeni nu a crezut că a va merge aşa de bine, nici chiar liderii băncii
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Grațiela e văduva lui Costel Corduneanu. Femeia e cu 20 de ani mai tânără decât fostul luptător și interlop
PROSPORT.RO
Câți euro a luat Alexandra Duli, de la Pro TV, pentru cele 14 săptămâni la Survivor All Stars
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 10:18
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 786. CIA susţine că, fără ajutor, Ucraina riscă să piardă războiul în câteva luni / Rachete ruseşti au aterizat la Dnipro / Zelenski a premiat soldaţi răniţi
-
astăzi, 09:22
Rata de ocupare a populaţiei între 15 şi 64 de ani a scăzut uşor în 2023 faţă de anul anterior