- Home
- Cultură-Media
- (14.01.2016, 16:14)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Trenduri în comunicare, în România, în 2016: Hortensia Năstase mizează pe mobile, integrare şi relevanţă
Mediafax vă prezintă, începând de astăzi, previziunile unor specialişti cu realizări din industria de comunicare (media, advertising, digital etc.), referitoare la ceea ce se va întâmpla în piaţa românească în 2016. Hortensia Năstase, vicepreşedinte Creative Services la Lowe Group, vede lucrurile din unghiul comunicării de brand şi pune accentul pe mobile, integrarea mesajului pe mai multe suporturi şi bătălia pentru atenţia consumatorului.
1145 afișări
Trenduri în comunicare, în România, 2016: Hortensia Năstase mizează pe mobile, integrare şi relevanţă
1. Mobile
Îmi pun toţi banii nu pe mobile marketing per se, ci pe modul inteligent în care vom înţelege că gadget-urile ne îmbunătăţesc şi augmentează viaţa, pentru că ne ajută să ajungem la consumator în cel mai direct şi personal mod cu putinţă, până pe perna lui. O aplicaţie sau un site nu înseamnă nimic. Dar ajung să însemne totul dacă facem legătura cu ce îl preocupă pe omul de la capătul firului, dacă intrăm măcar pe unul dintre cele trei paliere care îl interesează realmente: fie îi dăm ceva ce are o utilitate reală în viaţa lui, rezolvându-i o problemă, fie îi dăm o bucată de entertainment care să îl ajute să se pună într-o lumină mai bună în faţa prietenilor - să nu uităm că trăim o viaţă Instagram-ready, în care de multe ori facem lucruri în viaţa offline doar pentru că vor da bine în online! -, fie îi arătăm empatie, fiind prezenţi acolo unde există o cauză socială care contează pentru el.
TITLURILE ZILEI
-
-
astăzi, 16:31
• DNSC: Continuă tentativa de fraudă telefonică în care apelanţii se dau angajaţi ai directoratului
-
astăzi, 15:27
• Un oficial iranian avertizează că Teheranul şi-ar putea revizui "doctrina nucleară"
-
astăzi, 14:29
-
astăzi, 14:55
-
astăzi, 12:44
-
astăzi, 11:23
• Rafila: Dacă sunt culpe medicale, trebuie evidenţiate. Dacă nu, medicii să fie apăraţi
-
astăzi, 11:26
• Acumularea de gaze, posibila cauză a exploziei produse miercuri la blocul din Craiova
-
astăzi, 11:18
• Josep Borrell: Ţările UE trebuie să trimită sisteme antirachetă în Ucraina
-
astăzi, 10:47
• Studiu: Aproape jumătate dintre români preferă să aibă în case între 22 şi 24°C
-
astăzi, 09:39
• Qatarul îşi reevaluează rolul de mediator între Israel şi Hamas
-
astăzi, 09:12
• Georgia: Parlamentul a adoptat în primă lectură legea privind ,,agenţii străini”
-
astăzi, 07:16
• Ucraina va participa la cel mai mare exerciţiu de apărare cibernetică al NATO
-
astăzi, 07:56
• Alegeri în Croaţia: Conservatorii de la putere câştigă parlamentarele, fără a avea o majoritate
-
astăzi, 15:00
• LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 785. Zelenski a cerut la reuniunea Consiliului European mai multe sisteme de apărare aeriană / Olanda se oferă să cumpere sisteme Patriot de la aliaţi pentru Kiev/ Ucraina spune că Rusia foloseşte mai multe gaze lacrimogene ilegale pe câmpul de luptă
-
astăzi, 05:45
2. Integrare
Vom continua să vedem prelungirea obsesiei integrării – care este un efect firesc al faptului că, astăzi, clienţii aşteaptă idei mai puternice, structuri mai simple şi costuri mai bune. Aşa că alianţele şi fecundările dintre discipline vor fi din ce în ce mai numeroase. Asta înseamnă că cele mai de succes campanii nu se vor mai crampona în spotul de 30 de secunde, ci vor merge mai căutat spre a scrie o fărâmă de cultură urbană, prin creativitate, utilitate şi entertainment.
3. Relevanţă
Consumatorii noştri se concentrează timp de maxim 6 secunde. După care, i-am pierdut. Se uită la smartphone de patru ori pe noapte dacă bingaie lângă ei. Dimineaţa, petrec mai mult timp verificând mailurile decât luând micul dejun. Peste zi, îşi verifică smartphone-ul de 20 de ori pe oră – asta înseamnă odată la fiecare trei minute! Brandurile trăiesc un război mondial în care miza este timpul oamenilor. Fiecare secundă câştigată este un procent în plus în vânzări. Iar ca să atragi atenţia oamenilor pe care îi enervezi când le întrerupi spotul pe Youtube sau chatul pe Facebook, trebuie să bifezi criteriul RELEVANŢĂ dacă vrei să fii luat în considerare ca brand.
Citește pe alephnews.ro: STUDIU. Petrecerile de zi au ajuns să fie tot mai preferate de tineri. De ce nu mai merg britanicii la club pe timpul nopții
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Noul album al lui Taylor Swift a fost lansat cu o zi mai repede, printr-o scurgere de informații. Cum au reacționat fanii artistei
Cum puteţi să luaţi 40.000 de euro direct pe Revolut să vă plătiţi instant creditele de la alte bănci. Cât veţi da înapoi pe lună. CALCUL
Ce este fenomenul „Bitcoin Halving” şi cum poate afecta acesta preţul celei mai puternice criptomonede din lume
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea e bomba sexy pentru care a divorțat Paszkany! Imagini incendiare cu noua iubită a milionarului, care e cu 24 de ani mai tânără
PROSPORT.RO
Familia lui Costel Corduneanu refuză să deschidă sicriul cu trupul neînsuflețit. Motivul pentru care apropiații au luat această decizie
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 16:52
-
astăzi, 16:31
DNSC: Continuă tentativa de fraudă telefonică în care apelanţii se dau angajaţi ai directoratului