- Home
- Cultură-Media
- WASHINGTON, (27.10.2017, 05:08)
- Mircea Olteanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Twitter va elimina materialele publicitare provenite de la organizaţiile media RT şi Sputnik
Compania care administrează reţeaua de socializare Twitter a anunţat că va elimina conţinutul publicitar distribuit de conturile canalului de televiziune Russia Today (RT) şi ale agenţiei de presă Sputnik, în contextul ingerinţelor ruse în campania electorală din SUA, informează agenţia Tass.
400 afișări
Twitter va elimina materialele publicitare provenite de la organizaţiile media RT şi Sputnik
"Twitter a luat decizia de a elimina publicitatea de la toate conturile Russia Today (RT) şi Sputnik, începând imediat", se arată într-un comunicat al companiei care administrează reţeaua de socializare.
Compania explică faptul că decizia a fost luată "pe baza evaluării retrospective despre alegerile americane din 2016 şi a concluziilor serviciile de informaţii americane" că "atât Russia Today cât şi Sputnik au încercat să se amestece în alegeri în favoarea Guvernului rus".
ULTIMELE ȘTIRI
-
Studiu. Schimbările climatice provocate de om au „încetinit rotația Pământului” și ar putea afecta modul în care măsurăm timpul
-
Cresc preţurile în industria prelucrătoare, construcţii şi în comerţ
-
Horia Constantinescu renunţă la şefia ANPC pentru a candida la Primăria Constanţa
-
Pentagonul alocă 20 miliarde dolari pentru dezvoltarea avionului care-l va înlocui pe F-22 Raptor
RT şi Sputnik pot rămâne "utilizatori pe platforma" Twitter, în conformitate cu regulile reţelei sociale, a precizat compania Twitter.
Ministerul de Externe de la Moscova a reacţionat prompt, catalogând această măsură drept "un gest agresiv", adăugând că este "rezultatul presiunii unei părţi a establishementului american şi a serviciilor de informaţii".
Maria Zakharova, purtătoarea de cuvânt a MAE rus, a declarat că măsura este "un atac american fără precedent împotriva presei" şi a indicat că Moscova va lua măsuri de retorsiune în acest caz.
În luna septembrie Twitter a prezentat investigatorilor din Congresul SUA date privind reclame ale Russia Today, grup media suspectat că ar fi dezinformat în timpul campaniei electorale din anul 2016.
Twitter a comunicat că Russia Today a cheltuit cel puţin 274.000 de dolari pentru 1.823 de mesaje publicitare sau promoţionale care "în mod categoric ori potenţial au vizat piaţa americană".
În luna ianuarie, într-un raport al serviciilor de informaţii americane, RT era catalogată drept "principala organizaţie de propagandă internaţională a Kremlinului".
Organizaţia RT, anterior cunoscută drept Russia Today, a negat vehement acuzaţiile privind folosirea de reclame pe Twitter cu scopul influenţării alegerilor din SUA.
Citește pe alephnews.ro: VIDEO. Primul om cu cip Neuralink în creier joacă „Mario Kart” cu ajutorul device-ului
Citește pe www.zf.ro: Capcana din maşinile şoferilor: Detaliul pe care conducătorii auto îl ignoră zilnic şi le poate aduce o amendă de 3.300 lei
Citește pe www.zf.ro: Surpriză de la Kaufland în România. A investit deja peste 1 mil. euro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Ce se întâmplă când bei vin roșu, de fapt. Expertiza surprinzătoare a medicului Vlad Ciurea
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe