Unul dintre cele mai apreciate muzee din Capitală va căuta un nou slogan cu ajutorul publicului

Muzeul Antipa din Bucureşti are o nouă identitate vizuală şi va căuta un nou slogan cu ajutorul fanilor, dorind "să fie uşor identificat de public prin simboluri care să-l individualizeze şi să vorbească despre misiunea şi valorile sale", se arată într-un comunicat remis MEDIAFAX.

602 afișări
Imaginea articolului Unul dintre cele mai apreciate muzee din Capitală va căuta un nou slogan cu ajutorul publicului

Unul dintre cele mai apreciate muzee din Capitală va căuta un nou slogan cu ajutorul publicului (Sursa: Mediafax Foto)

Muzeul Naţional de Istorie Naturală "Grigore Antipa" se descrie drept "poate, cel mai iubit muzeu din ţară, iar fidelitatea vizitatorilor săi este importantă şi preţuită. Perceput ca un muzeu modern, atractiv, Muzeul Antipa doreşte să fie uşor identificat de public prin simboluri care să-l individualizeze şi să vorbească despre misiunea şi valorile sale", se arată în comunicat.

Cu o identitate vizuală împrospătată, logo-ul muzeului şi noul site www.antipa.ro fac parte dintr-un proiect care va presupune, în această primăvară, implicarea publicului în alegerea unui slogan al muzeului, pentru completarea modului în care se individualizează instituţia. Este maniera în care copiii, tinerii, familiile pot participa la viaţa muzeului şi împărtăşi din aşteptările lor.

"Am ales o paletă cromatică nouă a logo-ului, care exprimă în primul rând legătura între muzeu şi natură (varianta principală, de culoare verde), curiozitatea copilărească şi dorinţa de joc în sens descoperitor (varianta portocalie) sau rigurozitatea ştiinţifică şi cunoaşterea prin tehnologie (varianta albastră). Avem nevoie sa ne asociem, atât ca public, cât şi muzeu, cu o identitate nouă, atractivă, proaspătă", spune Luis Ovidiu Popa directorul general al instituţiei.

Noua pagină de internet a instituţiei include informaţii atât despre istoricul muzeului, expoziţia permanentă, evenimentele şi programele educaţionale, cât şi despre tarifele şi programul de vizitare. Una dintre funcţiile noi al site-ului este posibilitatea programării vizitelor grupurilor prin completarea unui formular online, care poate fi accesat de pe orice dispozitiv (laptop, tableta, telefon). De asemenea este posibilă înscrierea oricărei persoane la evenimentele şi programele educaţionale ale muzeului.

"Încă de la înfiinţare, Muzeul Antipa a fost un muzeu ultra-modern, care a reuşit să aducă societăţii magia unei lumi demult dispărute. Cu aproape 2.000.000 de exponate, dintre care 5.000 prezentate publicului, se conturează şi se dezvăluie imaginea unui tezaur inestimabil. Cu mijloace şi tehnică moderne este adusă în actualitate informaţia bogată şi utilă. Dioramele - peisajele în care se prezintă în mediul lor natural exponatele - dar şi panourile touch-screen celebrează cunoaşterea istoriei naturale îmbinând vechiul cu noul", arată reprezentanţii muzeului.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici