Victor Ciutacu părăseşte trustul Intact şi va colabora cu România TV

Jurnalistul Victor Ciutacu a anunţat, luni, că a decis să părăsească trustul Intact, la care a lucrat din anul 2004, şi că a ales să îşi continue cariera în televiziune, la România TV.

Share pe Facebook 7381 afişări

Victor Ciutacu (Imagine: Gabriel Petrescu/Mediafax Foto)

"Se termină un ciclu profesional şi de viaţă. După aproape nouă ani (dintre care peste şase şi la TV), părăsesc trustul Intact. A fost cel mai lung (şi cel mai plăcut) loc de muncă pe care l-am avut. Şi, în 20 de ani, am trecut prin câteva…Sigur, cea mai la îndemână e teoria conspiraţiei. O să vă dezamăgesc. Nu e nici un scandal. Şi, din punctul meu de vedere, nici n-are de ce să fie. Nu m-am certat cu nimeni, nu mustesc frustrările-n mine. N-aş avea nici un motiv serios să mă plâng şi chiar nu-s genul care să-şi caute motivaţie pentru autovictimizare. E o oportunitate de carieră şi atât. Căreia, după ani de refuzuri fără să mă bat cu pumnu-n piept, am decis să-i dau curs. E decizia mea, e viaţa mea, e responsabilitatea mea", a spus Victor Ciutacu, într-o postare pe blogul personal.

El spune, totodată, că a decis să rămână în presă şi a ales România TV.

"Puteam pleca-n politică, pe un loc călduţ. Aveam şi o scuză la îndemână. N-am făcut-o, deşi am avut oportunităţi. Pentru că nu-i lumea mea. Mă pricep la presă. Asta vreau să fac în continuare. Din păcate, presa scrisă e un capitol, aproape sigur, închis pentru mine. Am ales România TV, care - o, da! - m-a şi înjurat", spune Victor Ciutacu.

El precizează că a început să colaboreze cu trustul Intact în anul 2004, când s-a angajat la Jurnalul Naţional, după ce a lucrat într-o structură guvernamentală, şi a parcurs, pe rând, toate treptele, de la senior editor la redactor-şef.

Cu Antenele, Victor Ciutacu spune că a început să colaboreze, neinstituţionalizat, din 2005. "Pentru că aveam, în paralel, un contract de colaborare cu Realitatea TV. Din 1 februarie 2007, o fac şi pe bază de contract. Trei ani şi jumătate la Antena 2 (proiect pornit chiar de la zero), doi ani şi jumătate de Antena 3 (cu statut de invitat permanent la «Sinteza zilei», în paralel) (...) Am crescut şi consacrat un brand, «Vorbe grele»", spune Ciutacu.

El mai precizează că relaţia sa cu patronatul trustului Intact "a fost aceea de distanţă politicoasă". "Motiv pentru care chiar vreau să-i mulţumesc public. Nu m-a încurcat, sper că nici eu nu i-am pricinuit daune majore. Nu am vorbit când am venit în trust, nu cred că avem de ce-o face la plecare", mai spune Ciutacu.

"N-am scris, până acum, nimic despre Marius Tucă şi Mihai Gâdea. Respectul se probează, nu se declamă. Ei m-au adus, pe rând, în locurile din trust unde încă sunt sub contract. Şi mi se pare normal ca lucrurile pe care vreau să le spun să le audă direct de la mine. Ceea ce s-a şi întâmplat", mai spune Ciutacu.

Jurnalul Naţional şi Antena 3 fac parte din trustul de media Intact, controlat de familia Voiculescu.

Televiziunea de ştiri România TV este controlată de deputatul PSD Sebastian Ghiță.

Share pe Facebook

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Taguri:
VICTOR CIUTACU ,
INTACT ,
ROMÂNIA TV
Versiunea: mobil  |  completa

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.

ULTIMA ORĂ
DECIZIE BOMBĂ a lui Liviu Dragnea, la câteva ore după ce Klaus Iohannis a acceptat noii miniştri ai PSD. „Cred că se va ajunge la asta”. BREAKING NEWS
mediafax.ro
Închide