Ziarul Financiar la 17 ani. Povestea continuă :)

Ziarul Financiar împlineşte 17 ani, ocazie cu care cititorii sunt invitaţi de către Cristian Hostiuc, directorul editorial al publicaţiei, să parcurgă o parte din istoria acestui brand. De când este online, ZF a avut 363 de milioane de pagini vizualizate de către 47 de milioane de unici.

423 afișări
Imaginea articolului Ziarul Financiar la 17 ani. Povestea continuă :)

Ziarul Financiar la 17 ani. Povestea continuă :)

"Dragă cititorule,

Noi suntem bine, sănătoşi, am făcut 17 ani, suntem în picioare şi încercăm să fim alături de tine acolo unde ne citeşti. Dacă la început era printul şi numai printul şi tu trebuia să ne găseşti pe noi, acum noi trebuie să mergem după tine pe net, pe mobil, pe smartphone, pe tabletă, pe Facebook, în stradă, la evenimente şi pe toate device-urile care vor mai apărea.

Dacă din punct de vedere tehnologic lucrurile s-au schimbat dramatic în 17 ani, ce nu s-a schimbat este povestea care însoţeşte o ştire, un articol, un personaj sau un eveniment. Voi citiţi mult mai mult ca înainte, dar puţin diferit: întoarcerea unei pagini de ziar a fost înlocuită cu un click sau cu o glisare pe ecranul smartphone-ului sau tabletei.

De fapt plăcerea întoarcerii unei pagini de ziar nu a dispărut de tot, pentru că 25% dintre cititorii ZF au rămas fideli print-ului, dar noua generaţie se împacă mai bine cu tehnologia şi ne citeşte pe net: 75% dintre cititori preferă să citească ZF pe mobil, desktop şi tabletă. Până în ora 10:00 marea majoritate dintre voi ne citiţi de pe mobil, în maşină sau metrou, prin scanarea ştirilor. Odată ce ajungeţi la birou treceţi pe desktop sau pe tabletă şi raportul se inversează, iar cele mai citite ştiri sunt legate de poveşti de succes (asta pentru că ştirile pozitive sunt cele mai citite), analize sau evenimentele zilei. Seara reveniţi la mobil ca să vedeţi ultimele ştiri şi să citiţi articole mai ample, în special de business internaţional.

Sunteţi cei mai buni cititori din România din punctul de vedere al categoriei profesionale şi al veniturilor câştigate şi încercăm să vă facem să petreceţi cât mai mult timp cu noi.

ZF este un ziar de business, pentru că totul este business, şi de aceea încercăm să însoţim toate evenimentele din jurul nostru cu cifre şi date statistice, astfel ca povestea să devină mai interesantă. Ne uităm după toate datele statistice, încercăm să facem corelaţii, să descoperim actorii din spate, şi, fără să vă daţi seama,  suntem cei mai buni analişti ai voştri, la un click distanţă.

Suntem cea mai bună arhivă de business a României, pentru că cineva trebuie să scrie ce se întâmplă în economie şi în lumea afacerilor de aici.

De-a lungul celor 17 ani, prin articolele noastre am însoţit mii de antreprenori, companii sau evenimente, am fost umbra lor zi de zi. Experimentăm, chiar pe pielea noastră, zbuciumul unui antreprenor sau al unei firme în dorinţa de a fi acolo sus şi a trece testul timpului.

Am ales să aniversăm cei 17 ani aducând în faţă o nouă generaţie de antreprenori, pe care am descoperit-o în ultimii ani la ZF Live, emisiunea noastră zilnică de business. Sunt mult mai mulţi de 100, câţi am ales pentru ediţia aniversară, ceea ce arată că economia românească scoate în fiecare an câte o nouă şarjă de oameni care vor să schimbe lumea, aşa cum acum 17 ani o parte din numele consacrate de astăzi din businessul românesc încercau să îşi facă loc într-o economie dominată de stat. Cu o economie cenuşie în faţa ochilor, niciun antreprenor de atunci nu îşi imagina cât de sus va ajunge businessul lui peste 17 ani şi cât de mult va evolua România.

Vom fi aici şi în următorii ani, pentru a fi umbra celor care se ridică astăzi. Totul pentru business, totul este business."

Citeşte continuarea materialului pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici