Ziua Cercetării Media, organizată pe 5 martie, la Bucureşti

Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) va organiza, pe 5 martie, la Bucureşti, Ziua Cercetării Media, printre subiectele care urmează să fie discutate în cadrul evenimentului numărându-se publicitatea online, revoluţia datelor şi automatizarea vânzărilor.

106 afișări
Imaginea articolului Ziua Cercetării Media, organizată pe 5 martie, la Bucureşti

Ziua Cercetării Media, organizată pe 5 martie, la Bucureşti (Imagine: Hepta)

Importanţa datelor despre consumatorii de media digitală, fenomenul automatizării vânzărilor online, precum şi noi cifre legate de utilizarea internetului în mediu rural din România sunt câteva dintre subiectele care vor fi tratate în cadrul unei ediţii speciale a Zilei Cercetării Media, care este organizată de BRAT, cu susţinerea TailWind (compania care operează Project Agora), potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Evenimentul, ajuns la ediţia a treia, va avea loc pe 5 martie, de la ora 15.30, la Athenee Palace Hilton din Bucureşti, sala Le Diplomate.

Potrivit organizatorilor, în contextul creşterii volumului de investiţii în publicitatea online în sistem automatizat, o piaţă dominată în acest moment de companiile globale, subiectul conferinţei este de maxim interes pentru piaţa locală (agenţii de media, clienţi, producători de conţinut, jucători din zona de tehnologie).

În premieră pentru industria din România, BRAT va prezenta în cadrul evenimentului şi rezultatele SATI (Studiul de Audienţă şi Trafic Internet) cu privire la utilizarea internetului în zona rurală, proiect care deschide o piaţă nouă pentru publicitatea online, potrivit aceluiaşi comunicat.

Alte teme care urmează să fie discutate sunt legate de provocările pe care "programmatic trading" le aduce industriei, precum şi modul în care piaţa românească a reacţionat la prima iniţiativă locală, Project Agora, ce aduce la un loc publisheri majori care îşi oferă spre achiziţie spaţiile publicitare în sistem automatizat.

Printre vorbitorii din cadrul evenimentului se numără Oliver Pischke, Head of Digital la compania Kantar Media, Alison Fennah, Head of Research, la IAB Europe, Odysseas Ntotsikas, Managing Director al Think Digital Group (TDG) şi iniţiator al Project Agora, Silviu Ispas şi Arina Ureche, din partea BRAT, precum şi lideri ai industriei locale de conţinut, reprezentaţi ai unor mari agenţii de media şi clienţi.

Participarea la eveniment este gratuită, în limita locurilor disponibile. Înregistrarea este obligatorie şi se poate realiza online: http://bit.ly/ZiuaCercetariiMedia.

BRAT este organizaţia industriei de media din România care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) şi monitorizează investiţiile în publicitate (presă scrisă, online, radio şi outdoor).

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici