Ziua ta poate fi parte dintr-o super-producţie pe YouTube. Tu vrei să apari în filmul lui Ridley Scott şi Kevin Macdonald?

  • Sâmbătă ai zi de filmare pentru proiectul ”Life in a Day 2020”, o super-producţie pe YouTube
  • Ridley Scott şi Kevin Macdonald refac proiectul ”Life in a Day” din 2010
  • Filmul va avea premiera în 2021, la Festivalul Sundance şi pe Youtube
150 afișări
Imaginea articolului Ziua ta poate fi parte dintr-o super-producţie pe YouTube. Tu vrei să apari în filmul lui Ridley Scott şi Kevin Macdonald?

Sursa FOTO: lifeinaday.youtube

Sâmbătă ai ocazia să faci un film cu cineaşti precum Ridley Scott şi Kevin Macdonald.

Cei doi cineaşti reiau după un deceniu proiectul ”Life In A Day” şi îţi cer să filmezi sâmbătă, 25 iulie, o scenă din viaţa ta. Scott, pe care îl ştii pentru filme precum ”Gladiatorul” sau ””Marţianul” va fi producător, iar Macdonald, recomandat de filme ca ”The Last King of Scotland” ori ”State of Play”, va regiza.

Producţia ”Life In A Day 2020” va avea premiera în 2021 la Festivalul de Film Sundance şi pe YouTube.

Filmul din 2010, lung de o oră şi 34 de minute, a adunat mai bine de 16 milioane de vizualizări pe platforma online. Producţia a presupus realizarea unui documentar din clipuri primite de la oameni, cu scopul de a spune povestea unei singure zile, din diverse colţuri ale lumii. Cei doi îşi propun acum să repete documentarul.

O echipă de 30 de persoane va analiza tot conţinutul trimis pentru a selecta cela mai relevante cadre, iar trei persoane se vor ocupa de editare.

Pentru a-ţi maximiza şansele ca ziua ta să apară în noua producţie, trebuie să te asiguri că filmarea ta va fi în format landscape, nu va avea muzică care se supune drepturilor de autor, iar rezoluţia trebuie să fie cât mai mare.

Până pe 2 august poţi trimite clipul realizat de tine, AICI.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici