- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (09.12.2010, 12:40)
- Lidia Neagu , Mihaela Iacob ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Aeroportul Băneasa va deservi curse business. Zborurile low-cost vor fi mutate pe Otopeni şi se vor scumpi
Ministerul Transporturilor vrea să transforme Aeroportul Aurel Vlaicu (Băneasa), până în 2012-2013, într-unul rezervat zborurilor business şi VIP, urmând ca traficul low-cost să fie mutat pe Aeroportul Otopeni, iar operatorii acestor curse vor avea costuri mai mari şi vor majora preţul biletelor.
188 afișări
Aeroportul Băneasa va deservi curse business. Zborurile low-cost vor fi mutate pe Otopeni şi se vor scumpi (Imagine: Gabriel Petrescu/Mediafax Foto)
"Într-un stat şi o capitală europeană, cu o evoluţie normală, transformarea aeroportului Băneasa este absolut necesară. Este un pas foarte important şi un mesaj foarte bun pe care îl dă statul român şi un mesaj foarte bun pentru bucureşteni, care se pot mândri că au un aeroport VIP, ca în alte ţări", a declarat, joi, ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, într-o conferinţă de presă.
Astfel, în vara anului viitor va fi finalizată reorganizarea interioară a aeroportului, valoarea investiţiei fiind de un milion de euro, majoritatea curselor vor fi cu aeronave de capacitate redusă, respectiv opt-zece locuri, şi minim 80% din numărul pasagerilor sunt business. De asemenea, vor exista terminale dedicate pentru aviaţie generală şi VIP.
ULTIMELE ȘTIRI
-
VIDEO. Un bărbat și-a dat foc în New York, în fața tribunalului unde se desfășoară procesul lui Donald Trump
-
Cîrstoiu: Nu am vrut niciodată să fac administraţie politică în Capitală
-
COMENTARIU Lelia Munteanu: Un bucheţel de rachete la aniversarea Ayatollahului Khamenei
-
Analist: Polonia şi România se vor confrunta cu o "Rusie întărită în luptă", capabilă să lovească mai uşor dacă Ucraina cade
Pentru transformarea aeroportului Băneasa va fi necesară dezvoltarea infrastructurii aeroportuare (terminal, heliport, platforme), dezvoltarea infrastructurii adiacente (turn de control, hangare, zonă de întreţinere şi alimentare) şi dezvoltarea infrastructurii de acces (staţie subterană de metrou şi parcări).
Boagiu a spus că preţul unui bilet low-cost nu ar trebui să fie majorat cu mai mult de 4,5 euro în urma mutării curselor pe aeroportul Otopeni.
Intenţia eliminării zborurilor comerciale pe Băneasa şi transformarea aeroportului într-o unitate dedicată curselor business şi VIP a fost anunţată de autorităţi încă de acum câţiva ani, dar până în prezent nu a fost pusă în aplicare.
Citește pe alephnews.ro: Coreea de Nord ar fi capabilă să producă viruși și bacterii mortale. Ce informații dețin Statele Unite
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei”
Banca românească care a surprins pe toată lumea. Nimeni nu a crezut că a va merge aşa de bine, nici chiar liderii băncii
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Grațiela e văduva lui Costel Corduneanu. Femeia e cu 20 de ani mai tânără decât fostul luptător și interlop
PROSPORT.RO
Două englezoaice au venit în România, la spa, ca să economisească bani. Cât au cheltuit într-o zi la Therme
CANCAN.RO
Cât costă un kilogram din primele CĂPȘUNI româneşti, apărute deja în pieţe. Nu sunt chiar pentru orice buzunar
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe