- Home
- Economic
- BERLIN, (11.06.2014, 16:34)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Airbus Group a suferit cea mai mare pierdere a unei comenzi din istoria sa
Airbus Group a suferit cea mai mare pierdere a unei comenzi din istoria sa, compania Emirates renunţând la o comandă în valoare de 16 miliarde de dolari, decizie care afectează eforturile constructorului de aeronave de a întrerupe dominaţia Boeing pe segmentul avioanelor mari.
489 afișări
Airbus Group a suferit cea mai mare pierdere a unei comenzi din istoria sa, de 16 miliarde dolari (Imagine:Shutterstock)
Operatorul Emirates renunţă la comenzile pentru 50 de avioane A350-900 şi 20 de aparate A350-1000. Acordul fusese încheiat în anul 2007, iar avioanele ar fi urmat să fie livrate din 2019, cu puţin timp înainte de lansarea noilor Boeing 777X, pentru care operatorul cu sediul în Dubai este principalul cumpărător.
Emirates, cel mai mare operator aerian în funcţie de traficul internaţional, şi-a revizuit necesarul de avioane după ce anul trecut şi-a suplimentat comenzile cu 50 de aparate A380.
ULTIMELE ȘTIRI
-
STUDIU. Timpul trece, suferința rămâne. Anxietatea pe care o simțiți ar putea fi „doliu pandemic”
-
Ciolacu: De astăzi, dansul în doi s-a terminat! De astăzi, bucureştenii chiar au ce alege / PSD o va susţine pe Gabriela Firea pentru Primăria Capitalei
-
Klaus Iohannis, despre decizia privind retragerea candidaturii lui Cîrstoiu: nu este un mare succes
-
Veşti bune. Preţurile alimentelor la nivel mondial ar urma să scadă în acest an - Oxford Economics. Recoltele abundente duc la scăderea preţurilor pentru grâu şi porumb, produse vitale
Decizia surprinzătoare de a renunţa la comenzile pentru A350 vine cu doar câteva luni înainte ca aeronavele de acest tip să intre în serviciu comercial.
"A350 este un avion bun, este o navă ecologică, de ultimă oră, dar nu cred că programul de livrare corespunde cu capacitatea actuală de dezvoltare a Emirates", a declarat Mark D. Martin, director general al firmei Martin Consulting din Dubai.
Acţiunile Airbus sunt în declin cu 4,3%%, iar pe ansamblul acestui an cu 7%, după ce anul trecut valoarea acestora aproape s-a dublat.
Titlurile Rolls-Royce Holdings, care fabrică motoarele pentru avioanele A350, sunt în scădere cu până la 3%.
Preşedintele Emirates, Tim Clark, care este loial atât Boeing cât şi Airbus, a criticat de mult timp A350-1000, afirmând că aparatul nu respectă specificaţiile.
Operatori mai mici din regiune, Qatar Airways şi Etihad Airways, au criticat la rândul lor avionul. Etihad, din Abu Dhabi, a renunţat la un moment dat la comandă, dar a revenit un an mai târziu.
"Directorul operaţional al Airbus, John Leahy, a spus că nu este o veste prea grozavă, dar că alţi operatori aerieni au contactat deja compania pentru a acoperi locurile vacante în lista de comenzi. El a adăugat că majoritatea poziţiilor sunt vândute până în 2020, astfel că vânzarea avioanelor nu va fi o problemă.
Avioanele A350-900 au de obicei 315 locuri, iar versiunea A1000 poate transporta 369 de pasageri.
Citește pe alephnews.ro: Cum poți deveni milionar? Christian Louboutin îți oferă răspunsul
Citește pe www.zf.ro: Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
Citește pe www.zf.ro: Adevărul de pe stradă: Câte maşini sunt de fapt în Bucureşti.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Aplicația care știe dacă navighezi pe site-uri porno. Părinții și copiii își pot urmări istoricul reciproc
Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Primele & singurele imagini cu Mititelu Jr., după ce s-a intoxicat cu medicamente! E bine, mersi!
CANCAN.RO
Sfântul Gheorghe, sărbătoare IMPORTANTĂ pentru români. Ce nu ai voie să faci astăzi. Tradiții și obiceiuri
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 11:43
-
astăzi, 11:40