- Home
- Economic
- (25.10.2012, 10:56)
- Alexandra Vladescu - Mediafax
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
ANALIZĂ: De ce se închid uzinele auto europene?
Pierderile Ford în Europa în 2012 se anunţă a fi de un miliard de dolari. Dar cei de la Ford nu sunt singurii care vor pierde sume impresionante de bani anul acesta, iar prognoza nu este bună pentru nimeni în Europa următorilor ani.
968 afișări
ANALIZĂ: De ce se închid uzinele auto europene?
Sergio Marchionne, preşedintele Fiat, este un foarte bun jucător de poker, spun apropiaţii. Cu toate acestea, în jocul de poker de dimensiuni continentale este al doilea care a clipit, după Opel, care a închis o fabrică din cauza crizei, în 2010 - cea de la Antwerp, Belgia. Este însă un joc de poker în care a ieşi mai repede dintr-o mână perdantă este esenţial pentru reuşita pe termen mediu şi lung a afacerii. Iar semnalul dat de Marchionne, care a închis o fabrică din Sicilia anul trecut, a fost urmat rapid de PSA Peugeot Citroen (închid o fabrică de lângă Paris până în 2014) şi de GM (vor închide o fabrică din Bochum până în 2016).
ULTIMELE ȘTIRI
-
VIDEO. Un bărbat și-a dat foc în New York, în fața tribunalului unde se desfășoară procesul lui Donald Trump
-
Cîrstoiu: Nu am vrut niciodată să fac administraţie politică în Capitală
-
COMENTARIU Lelia Munteanu: Un bucheţel de rachete la aniversarea Ayatollahului Khamenei
-
Analist: Polonia şi România se vor confrunta cu o "Rusie întărită în luptă", capabilă să lovească mai uşor dacă Ucraina cade
Iată că şi Ford a clipit acum, anunţând că închide uzina de la Genk (se pare că belgienii şi-au pierdut competitivitatea) şi că mută producţia de Mondeo, S-Max şi Galaxy către uzina din Valencia, Spania. Este deja un trend, iar lucrurile nu sunt deloc întâmplătoare: Marchionne, care este şi preşedintele actual al Asociaţiei Constructorilor Europeni de Maşini (ACEA), dorea o eliminare coordonată a capacităţilor excedentare de producţie ale marilor constructori de maşini europeni, ca răspuns la criza financiară care a afectat dramatic vânzările de maşini - o scădere de 7.2% faţă de primele nouă luni ale anului trecut, cu doar 9.72 de milioane de autoturisme vândute.
Citeşte mai multe despre închiderea uzinelor auto europene pe www.promotor.ro.
Citește pe alephnews.ro: STUDIU. Generația Z adoptă un stil de viață mai sănătos. Tinerii englezi consideră că micul dejun tradițional este prea gras
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Coreea de Nord ar fi capabilă să producă viruși și bacterii mortale. Ce informații dețin Statele Unite
S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei”
Banca românească care a surprins pe toată lumea. Nimeni nu a crezut că a va merge aşa de bine, nici chiar liderii băncii
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Grațiela e văduva lui Costel Corduneanu. Femeia e cu 20 de ani mai tânără decât fostul luptător și interlop
PROSPORT.RO
Cât costă un kilogram din primele CĂPȘUNI româneşti, apărute deja în pieţe. Nu sunt chiar pentru orice buzunar
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe